نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست استاندار تهران

به گزارش خبرشهر، پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست دکتر محسنی بندپی استاندار تهران و با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، معاونین استاندار، مدیران، فرماندار شهرستان شهریار و دیگر فرمانداران عضو این ستاد در محل استانداری تهران برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ دکتر محسنی بندپی استاندار هران در این جلسه ضمن خداقوت به مسئولین حاضر، با تاکید بر اینکه جلسات و همایش ها با حضور رای اولی ها، بانوان و جوانان، اجزاب و گروه ها میبایست با شور و حرارت در شهرستانها برگزار شود، گفت: فرمانداران بی واسطه بین مردم حضور یابند و با نهایت تلاش پروژه های نیمه تمام را به سرانجام مشخصی برسانند.

استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات از بعد سیاسی، نشان از بلوغ و آگاهی مردمی است که امیدوارانه آنها را پای صندوق های رای می آورد اظهار داشت: انتخابات از بعد داخل کشوری نشان دهنده شادابی و یکپارچگی ملی است و لذا حضور مردم در انتخابات از منظر بین المللی نیز از هر موشکی قی تر بوده و این حضور مردم است که نظام را مقتدر نشان میدهد.

طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این جلسه با اشاره به اینکه در شهرستان شهریار در حال آماده کردن زمینه ها و پیش نیازهای لازم برای برپایی انتخاباتی پرشور هستیم، گفت: ۳۰۴ شعبه اخذ رای برای اتخاذ آرای مردم در شهریار در نظر گرفته شده است و در حال برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مورد نیاز برای نیروهای شعب هستیم.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به شرایط ویژه موجود در کشور از جهات مختلف، تصریح کرد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب تعامل اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعات، سازمان های مردم نهاد، اجزاب و سایر گروه های مردمی را نیاز سنجی کرده و قصد داریم با بررسی نتایج بدست آمده بهترین و کارآمدترین رویکرد را اتخاذ نماییم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار در انتها با بیان اینکه آموزش در حضور حداکثری مردم نقش بسزایی دارد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و آموزش عالی در بستر سازی مناسب مشارکت در انتخابات باید تلاش نماید و عملکردهای انجام شده را با تبیین شرایط موجود برای گروه هدف خود بازگو کند و ما امسال امیدواریم با ورود چهره های جدید به عرصه انتخابات، شرایط خوبی برای مطالبی گری مردم ایجاد شود.
 

منبع: فرمانداری شهریار

خروج از نسخه موبایل