نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ارتقای سطح همکاری و هفکری مسئولین با نهاد نماز جمعه

به گزارش خبرشهر، دیدار صمیمی طاهری فرماندار شهرستان شهریار با حجت الاسلام و المسلمین بابائیان امام جمعه اندیشه و ائمه جماعات و علمای این شهر برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ طاهری فرماندار شهرستان شهریار در این نشست، با ابراز خرسندی از حضور حجت الاسلام بابائیان در شهر اندیشه که با درک درست شرایط و زمان موجود آگاهی دارند گفت: قطعا با وجود انبوهای از تجربیاتی که ایشان بهمراه دارند، شرایط خوبی برای اندیشه و مجموعه شهرستان رقم خواهد خورد.

فرماندار شهرستان شهریار با تقدیر از تدبیر و مدیریت امام جمعه اندیشه که توجه به ائمه جماعات و خانواده های محترمشان را مدنظر قرار دارند اظهار داشت: مبداء انقلاب مسجد و روحانیت بوده است و در شرایط فعلی توجه به مسجد بیش از هر زمان دیگری احساس میشود و این قشر معزز که برکت و اقتدار انقلاب هستند را نباید از یاد برد و تقویت این پایگاه، میتواند منشاء کار عظیم فرهنگی بر اساس موازین خاص خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه اگر علمای کشور در رابطه با مسائل آزار دهنده اجتماعی و فرهنگی بدرستی ورود کنند قطعا آنها ساماندهی و کاسته میشوند تصریح کرد: ما از بدو ورود به این شهرستان، نیت بر ارتقای جایگاه نماز جمعه، مساجد و روحانی داشته ایم زیرا تمام وجود انقلاب را مرهون زحمات این عزیزان میدانیم و اگر بین سیستم مدیریتی و این مجموعه خدشه ای وارد شود، انقلاب صدمه خواهد دید و لذا با اعتقاد قلبی در کنار این نهاد مقدس گام برداشتیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تاکید بر ارتقای سطح هماهنگی بین مسئولین و نهاد نماز جمعه که بتدریج تبدیل به فرهنگ شود خاطرنشان کرد: قطعا اختلاف سلایق در مسیر راه وجود دارد اما بنظر بنده بن بستی در رفع مشکلات وجود ندارد و با وجود ائمه جمعه بزرگواری که در تمام شئون انقلاب و دین صاحب فکر هستند برای هر اختلاف سلیقه ای، راه حل وجود دارد.

فرماندار شهریار با تاکید به اینکه هدف ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلگرمی مردم به انقلاب است، گفت: از روز اول ورود به شهرستان شهریار بر همین محور حرکت کرده ایم و گروه های مختلف با تفکرها و دیدگاه های گوناگون سیاسی، برای ما هیچ تفاوتی نداشته و و معتقدیم فرماندار و فرمانداری میبایست در خدمت تمامی گروه ها بوده و مسائل و مطالبات تمامی این عزیزان را شنوا باشد.

وی با اشاره به اینکه ما برای حرف و نظر تمامی عزیزان ارزش قائل هستیم و اهمیت این موضوع باید برای همگی ما ضرورت داشته باشد اظهار داشت: براساس فرمایشات و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب، پی برده ایم که این نظام قطعا دشمنانی قسم خورده دارد و چیزی که سبب تقویت پایه های نظام شده است، مناسبت های مذهبی و ملی و بویژه انتخابات ها در طول ادوار مختلف بوده است و در این دوره نیز اهمیت خاصی در این خصوص وجود دارد.

طاهری با بیان اینکه علی رغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد اما شرایط بهینه شدن وضعیت را احساس میکنیم و قطعا براحتی بدست نخواهد آمد، در ادامه افزود: با تمام حملاتی که به دولت میشود، این قوه بی سر و صدا کارش را انجام میدهد و اگر میبینیم که ارز در حال تثبیت شدن میباشد و توطئه ها و شعارهای دشمنان یکی پس از دیگری خنثی میکند نتیجه همکاری و همدلی تمام مسئولین و مردم است و کشور با حفظ وحدت و تحت لوای مقام معظم رهبری با وجود تحریم های بی رحمانه در حال پیشروی و رفع مشکلات است.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: چیزی که بیش از هر امری میتواند دشمنان را مایوس سازد انتخابات انتهای سال میباشد و متاسفانه برخی در محافل درون کشوری خود زنی میکنند و بعضا ناخواسته آب به آسیاب دشمن میریزند و بجای اقدام و کار برای مردم و ایجاد دلگرمی در میان آنها به اختلافات و نفاق و ناامیدی دامن میزنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی به اختلاف سلیقه های ظاهری ما کاری ندارند و همواره پای کار هستند تصریح کرد: این مردم عزتمند، کشور و دین خود را دوست دارند و پشتیبان آن هستند و لذا ما که به عنوان خدمتگزاران مردم هستیم باید هوشیار باشیم در مسیر حرکت کاروان انقلاب، عقب نمانیم و شکرگزار توفیقی که در اختیار داریم باشیم.

وی با اشاره به اینکه در مباحث مختلف شهرستان اعم از رفع موانع تولید و اشتغال، آب شرب و کشاورزی، آموزشی، سرمایه گذاری، حمل و نقل، امنیت و بسیاری دیگر ورود کرده ایم بیان داشت: خداراشاکریم که کمی در برابر مردم رو سفید هستیم و تلاشمان بر این است که باری از دوش مردم برداشته و خواسته ها و مطالبات آنها را بدرستی پاسخ دهیم و در این راستا جلسات شورای اداری را در شهرهای مختلف و دیدار های مختلف با مردم سطح شهرها و روستاها برگزار کرده ایم.

فرماندار شهریار در انتها با آرزوی خدمتگزاری واقعی برای انقلاب، مردم و دین مبین اسلام افزود: نیازمند همکاری و همفکری بزرگان و عالمان شهرستان هستیم و امیدواریم با راهنمایی های ائمه جمعه و جماعات محترم، بتوانیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که ضمن برطرف کردن مطالبات مردم، زمینه را برای اقدامات و کارهای موثر دیگر فراهم کنیم.

 

 

 

 

منبع: فرمانداری شهریار

 

خروج از نسخه موبایل