نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس خبر داد؛ راه اندازی شهرکیف وکفش درقدس

به گزارش خبرشهر، لیلا واثقی در این خصوص اظهار داشت: این مجموعه عظیم می تواند به لحاظ افزایش میزان اشتغالزایی، ایجاد ارزش افزوده برای سرمایه گذارو توسعه اقتصادی و معیشتی منطقه نیز تاثیر گزار باشد.
این مسوول در ادامه افزود: اگر این طرح به مرحله عملیاتی برسد، با اجرای آن نمایشگاه دائمی کیف و کفش نیز راه اندازی خواهد شد و این دو مجموعه مکمل هم خواهند بود.
سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در همین زمینه اظهار کرد: استفاده از فرصت های موجود برای اشتغالزایی و کارآفرینی در منطقه ای چون قدس به لحاظ اینکه در یک مسیرمواصلاتی قراردارد ضروری است و دولت تسهیلات خوبی در این زمینه در نظر گرفته که با استفاده از آن می توان به قطب گردشگری و بوم گردی تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه فرمانداری ازطرح های سرمایه گذاری استقبال خواهد کرد؛ افزود: در مناطق روستایی طرح های سرمایه گذاری  گردشگری با عنوان بوم گردی، با جدیت دنبال خواهد شد که بتوانیم نقاط طبیعی و جذابیت های روستاها را برای گردشگران شناسایی کرده که به تبع آن،معرفی آن ها و هدایت سرمایه گذاران به فعالیت اقتصادی می تواند روستاها را نیزمتحول کند.
واثقی در پایان خاطرنشان کرد: با فراهم نمودن بسترهای سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های لازم در این بحث، موضوع اشتغال زایی در بخش گردشگری بیشتر از سایر بخش ها نمود خواهد داشت وافراد جویای کار را به این سمت هدایت می کند.
 

منبع: فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل