نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پرداخت حق التدریس معلمان به روز می‌شود

به گزارش خبرشهر، براساس بند ک تبصره ۱۲­ بودجه حق التدریس معلمان می‌بایست از ابتدای امسال ماهانه پرداخت و به حساب آن‌ها واریز می‌شد.
علی اللهیار ­در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه با وجود گذشت یک ماه از سال تحصیلی هنوز هفت ماه از حق التدریس معلمان پرداخت نشده است گفت: درحال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا اعتبار مطالبات فرهنگیان زودتر تخصیص داده و به حساب آن‌ها واریز شود.
وی افزود: ما مطالباتی داریم که از سال‌های گذشته به سال ۹۷ منتقل شده است که همه این مطالبات به صورت کامل محاسبه و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.
اللهیار درباره علت تاخیر پرداخت حق التدریس معلمان گفت::­ دولت به دلایل شرایط خاص مالی، تاکنون اعتباری برای پرداخت حق التدریس معلمان اختصاص نداده است، اما در اولین فرصتی که این اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شود مطالبات فرهنگیان نیز پرداخت خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان و میزان پرداخت حق التدریس معلمان خبری نداد و گفت: این اخبار از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش به فرهنگیان اطلاع رسانی خواهد شد.
اللهیار به اجرای ­­طرح معلم تمام وقت نیز اشاره کرد و افزود: معلمانی که مایل ­به شرکت در این­ طرح هستند می‌توانند از اول شهریور­ به ادارات کارگزینی مناطق آموزش وپرورش مراجعه و ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: طرح معلم تمام وقت از اول مهر امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی شروع­ خواهد شد.

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل