نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای طرح قطع برق ادارات پرمصرف

به گزارش خبرشهر، کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپچینگ و سخنگوی شرکت توزیع برق تهران بزرگ در این باره گفت: این طرح از امروز تا پایان تابستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ تیم کار پایش و کنترل مصرف برق ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، ​ غیردولتی و وابسته به دولت را بر عهده دارند افزود: این طرح بر اساس مصوبه هیئت وزیران و استانداری تهران صورت گرفت.
ناظریان با اشاره به اینکه در تهران حدود ۶ هزار ارگان و سازمان دولتی، غیردولتی و وابسته به دولت فعالیت می‌کند گفت: هزار ارگان و سازمان در این طرح مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
وی به مواردی که باید از سوی سازمان‌ها و ارگان‌ها رعایت شود اشاره کرد و افزود: کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق ادارات و سازمان‌ها نسبت به سال گذشته، استفاده از مولد برق در زمان اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۶، قرار دادن درجه سیستم سرمایشی بر روی ۲۵ درجه و قطع سیستم‌های سرمایشی در ساعات غیر اداری باید از سوی ادارات و سازمان‌ها رعایت شود و در غیر این صورت تخلف محسوب شده و مشمول قطع برق می‌شوند.
ناظریان گفت: در این طرح، ارگان‌ها و سازمان‌هایی از جمله جهاد سازندگی نیز بودند که بهینه مصرف می‌کردند و به مصوبه هیئت وزیران توجه داشتند.
در این طرح برق ۱۵ ارگان، سازمان و اداره دولتی، غیر دولتی و وابسته به دولت شامل وزارت کار، بانک انصار مرکزی، بانک اقتصاد نوین، مؤسسه مالی و اعتباری ملل، بانک خاورمیانه، بانک شهر، بانک سرمایه، مرکز دانشگاهی سوده، دانشگاه آزاد زرینه، سازمان توسعه و نوسازی صنایع، سازمان فرهنگی ـ​ هنری شهرداری، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت سهامی بیمه البرز و مؤسسه صندوق تعاون قطع شد و این قطعی برق از ساعت ۱۲ تا ۱۶ خواهد بود و در صورت اصلاح مصرف، برق این ادارات وصل می‌شود و در غیر این صورت، قطعی برق آن‌ها ادامه خواهد داشت

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل