نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه ها درشهر فردوسیه

به گزارش خبرشهر،  با حضور رحیمی بخشدار مرکزی، اسدی شهردار فردوسیه، نیک خواه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار، رضایی رئیس اداره کتابخانه ها و کارشناسان امور انجمن و مشارکتهای نهاد کتابخانه های استان تهران جلسه بررسی وضعیت کتابخانه های عمومی در فردوسیه برگزارشد .

بنا بر این گزارش، در این نشست رحیمی بخشدار مرکزی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در فردوسیه پرداخت و بر نیم درصد سهم شهرداری ها بمنظور توسعه فضاهای فرهنگی و افزایش کتابخانه ها تاکید نمود .

در ادامه اسدی شهردار فردوسیه آمادگی شهرداری را جهت تخصیص زمین بمنظور احداث کتابخانه اعلام و در مورد سهم نیم درصد نیز دستورات لازم را صادر نمود .

نیک خواه دبیر انجمن نیز با تشکر از میزبانی شهرداری فردوسیه در سخنانی به نقش نیم درصد سهم شهرداری ها در افزایش سرانه مطالعه و ارتقاء کیفی کتابخانه ها مواردی را بیان کرد.

رضایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی با استقبال از پیشنهادات مطرح شده توسط شهرداری فردوسیه بر رفع مشکلات و کمبودهای کتابخانه شهدای فردوسیه تاکید داشت .

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل