نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ دانشجویان کشور در شهر قدس

به گزارش خبرشهر، مهران احدی با اشاره به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این مسابقات تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از ۲۰ تا ۲۳ تیر برگزار شد.
وی افزود: اختتامیه مسابقات پینگ‌پنگ دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی امروز در واحد شهر قدس صورت می‌گیرد. همچنین مسابقات خواهران از ۲۶ تا ۳۱ تیر در واحد قدس برگزار می‌شود.
سرپرست فنی لیگ تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تیم‌های پینگ‌پنگ در اردیبهشت‌ماه به‌صورت منطقه‌ای و استانی باهم بازی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تیم‌ها و بازیکنان برتر این مسابقات هم‌اکنون به‌صورت کشوری به رقابت باهم می‌پردازند.
احدی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲ بازیکنان از ۱۳ استان کشور شامل البرز، خوزستان، کردستان، تهران، قم، مرکزی، همدان، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی و واحد علوم و تحقیقات در این دوره از مسابقات حضور دارند. پس از بازی کردن بازیکنان به‌صورت انفرادی و گروهی، به تیم‌های اول تا هشتم جوایزی اهدا خواهد شد.
سرپرست فنی لیگ تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: سیاست ما این است که بیشتر بازیکنان، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند و تا الآن درصد بیشتری از بازیکنان متعلق به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند. همچنین قصد داریم که از بازیکنان سمای این دانشگاه نیز برای مسابقات استفاده کنیم.
احدی با اشاره به اینکه مسابقات پینگ‌پنگ با نام شهدای مدافع حرم آغاز شده است، افزود: در افتتاحیه این مسابقات برنامه‌های فرهنگی شامل تواشیح و سخنرانی امام‌جمعه شهر قدس فضای خوب فرهنگی را بر مسابقات حاکم کرد و اعتقاد داریم که ورزش و فرهنگ با هم آمیخته هستند. هرتیم که به این دوره از مسابقات آمده است، نشانه‌ای از شهدای مدافع حرم را با خود به همراه دارد.
وی بیان کرد: ورزش و فرهنگ یکی از ابزارهای دیپلماسی است که با آن می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش داده و پاسداشتی برای بیشتر مطرح شدن نام شهدا باشد. از طریق ورزش می‌توان به اهدافی از جمله فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرد و فرهنگ غنی کشور را گسترش داد.
سرپرست فنی لیگ تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان در مسابقات ورزشی فلسفه بسیار خوبی دارد و امید به زندگی و شورونشاط آنان را افزایش می‌دهد. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با مقام آوردن در این مسابقات از تخفیف شهریه دانشجویی برخوردار می‌شوند.

 

منبع: فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل