نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خنثی سازی توطئه های دشمنان با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و در پاسداشت حجاب برتر، در ادامه برنامه های برپا شده در سطح شهرستان برگزار گردیده است.

شهردار قدس، با بیان اینکه حجاب و عفت در استحکام خانواده بسیار مؤثر است، افزود: مسأله عفاف و حجاب نخستین ارزش مورد هجمه در جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان است که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در منویات و رهنمودهای داهیانه خویش بارها این موضوع را مطرح کرده اند و امروزه بسیاری از متفکران و متخصصین این حوزه نیز اذعان دارند که دشمنان تهاجم به بنیان خانواده را هدف قرار داده اند.

وی با تأکید بر اینکه نهادینه کردن عفاف و حجاب در جامعه نیاز به عزم همگانی و فرهنگسازی دارد، گفت: اشاعه فرهنگ غربی در میان خانواده‌ها از سوی رسانه‌ها و فضاهای مجازی، یکی از ترفندهای و توطئه‌ی دشمنان است و تنها راه حل مقابله با این هجمه های فرهنگی بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در سطح جامعه می باشد.

مختاری، ادامه داد: بخشی از این آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و اهتمام به انتقال ارزش‌های دینی از جمله حجاب و عفاف باید از سوی مسئولین در سطح ادارات صورت گیرد که در این راستا بانوان شاغل در مجموعه شهرداری این مهم را به خوبی درک کرده اند و باعث افتخار است که ایشان در این مجموعه حضور دارند و به ارزشهای اسلامی و خانواده بها می دهند.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب صبح امروز در فرهنگسرای اندیشه شهر قدس با حضور جمعی از مسئولین شهری برگزار گردید و از جمعی از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد

 

منبع: شهرداری قدس

خروج از نسخه موبایل