نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فردی که کار صادقانه انجام می دهد در چشم مردم ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرشهر،  توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد اظهار داشت: قطعاً مردم در آینده قضاوت خواهند کرد که چه مدیری برای شهر وقت گذاشت و کار کرد و نباید شهرستان ملارد را ضعیف ببینیم.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: فردی که کار صادقانه انجام می دهد در چشم مردم ماندگار خواهد بود و کار تنها به گذر ساعت ختم نمی شود بلکه مردم با قضاوت خویش کار مدیران خود را درمیزان خدمات رسانی در کوچه و خیابان ها نظاره گر هستند.

وی هماهنگی و همکاری همه دستگاه ها برای پیشبرد اهداف شهرستان را مهم دانست و گفت: خوشبختانه شهرستان ملارد از ظرفیت و پتانسیل ویژه ای برخوردار است و تمامی مدیران دستگاه ها با همکاری یکدیگر به خصوص مدیریت شهری می توانند در توجه به خواسته های مردم کوشا بوده و توسعه و آبادانی شهر را شتاب بخشند.

توکلی کجانی بحث جوانگرایی در مدیریت را نیز بخش دیگری از موارد خواند و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف نیز مورد تاکید است که امیدواریم شهردار جدید و منتخب شهر ملارد این موضوع را نیز در برنامه های خود لحاظ نموده باشد.

وی یاد آور شد: در شهرستان ملارد طرح و برنامه های خوبی برای مردم در نظر گرفته شده است و شهروندان در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح پروژه های خوب و ارزنده ای در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی، ورزشی، بهداشتی و درمان و… خواهند بود.

 

منبع:

خروج از نسخه موبایل