نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با سپاه در حوزه آموزشی

به گزارش خبرشهر، مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قدس با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس دیدار کردند.
صادق محمدی، در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب سرگرد حسین حبیبی و معرفی اعضای شورا معاونین خود به وی، گفت: آموزش و پرورش، آمادگی هرگونه تعامل در زمینه های آموزشی و تربیتی را با مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، افزود: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی می توانیم با تعامل و همکاری با هم به خصوص از طریق طرح های محله اسلامی و شهید بهنام محمدی، قدم های مؤثری را برداریم.
وی، بسیج دانش آموزی را بستر مناسبی جهت انجام فعالیت های فرهنگی،آموزشی و تربیتی در مدارس دانسته و آن را جزئی از بدنه آموزش و پرورش دانست که می تواند همانند سایر تشکل های دانش آموزی، نظیر سازمان دانش آموزی، فعالیت و اثربخشی خود را داشته باشد.
حسین حبیبی، نیز ضمن قدردانی از تلاش های تمامی فرهنگیان و معلمان در تربیت نسل جوان، شهدای مدافع حرم را از تربیت یافتگان همین نظام آموزشی و تربیتی دانسته و آن را سند افتخاری برای آموزش و پرورش معرفی کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از نهادها و ادارات به محوریت آموزش و پرورش در جهت شناسایی آسیب های اجتماعی و کاهش موثرتر این آسیب ها و در جهت تقویت طرح نماد(نظام مراقب اجتماعی دانش آموزان) با همکاری و تعامل بین بخشی و شهرستانی را داد.

 

منبع: فرمانداری شهرستان قدس

خروج از نسخه موبایل