نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت مثقال امروز ۹۸/۰۴/۱۸

به گزارش خبرشهر، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش همراه بوده و به ۱۳۸۸ دلار رسیده است. کاهش قیمت جهانی طلا به همراه کاهش قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

انتشار آمارهای قوی تر از حد انتظار از بازار کار آمریکا در روز جمعه موجب شده تا احتمال کاهش قابل توجه نرخ بهره در نشست ماه جاری فدرال رزرو به حداقل ممکن برسد و این مسئله سبب شده ارزش دلار به بالاترین رقم های ۳ هفته اخیر برسد.

با این حال به دلیل رشد ناچیز دستمزدها و دیگر آمارهای ضعیف اقتصادی، همچنان انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ۲۵ واحد کاهش دهد.

بازارها اکنون منتظر سخنرانی سه ماهه جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره هستند تا سرنخ هایی از چشم انداز سیاست پولی آمریکا در بازه زمانی کوتاه مدت به دست بیاورند.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۴۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۵۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۸۹ هزار تومان اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید

نوع قیمت لحظه
قیمت سکه بهارآزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان
قیمت سکه بهارآزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان
قیمت نیم سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان
قیمت ربع سکه بهارآزادی یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان
قیمت سکه گرمی ۹۸۹ هزار تومان
قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان
قیمت هر گرم طلای ۲۴ عیار ۵۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان
قیمت هر مثقال طلا یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان
قیمت هر اونس طلای جهانی ۱۳۸۸ دلار

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۴/۱۷

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۴/۱۶

خروج از نسخه موبایل