نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

واثقی؛ تخصیص اعتبارات دولتی برای اجرای طرحهای آبرسانی شهر قدس

به گزارش خبرشهر،  ظرف مدت شش ماه گذشته ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری شهرستان قدس شده است.
لیلا واثقی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در دیدار با مدیرعامل آبفای غرب استان تهران اظهار داشت: برای بیشبرد اهداف به منظور رضایتمندی مردم از کمیت وکیفیت آب آشامیدنی فرمانداری هرگونه همکاری زیر ساختی را با آبفا خواهد داشت.
واثقی افزود: نهضت مهارت آموزی در شهرستان قدس راه اندازی خواهیم کرد واز اعتبارات دولتی برای اجرای طرهای آبرسانی و افزایش سطح کیفی و کمی آب شرب مورد تقاضای شهروندان آبفا را یاری خواهیم رساند.
سرپرست فرمانداری شهرستان قدس ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام از سوی آبفا خواستار همکاری‌های دوجانبه میان فرمانداری و آبفا بیش از پیش شد.
مدیرعامل آبفای غرب استان تهران طی دیدار با لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس گزارشی کامل از پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب انجام شده و در حال اجرا و همچنین برنامه‌های پیش روی در شهرستان قدس ارائه داد.
در ادامه مهدی اکبریان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده از طریق حفر چاه‌های جدید و بازسازی برخی چاه‌های موجود ۱۲۰ لیتر در ثانیه به میزان تولید آب شرب شهرستان قدس افزوده خواهد شد و امید است با اقدامات انجام شده و در حال انجام در سال جاری افت فشار و یا قطعی آب در سطح شهرستان نداشته باشیم.
مدیرعامل آبفای غرب استان تهران اظهار داشت: ۱۴ میلیارد تومان ظرف ۶ ماه گذشته برای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در قدس هزینه شده است.
اکبریان خواستار واگذاری ماده ۷ ظرفیت قانونی مابه التفاوت قیمت تمام شده آب و فروش آب را به امور آبفا شد تا صرف پروژهای عمرانی از قبیل ساخت مخازن، تاسیسات، اصلاح وتوسعه شبکه فاضلاب شود.
او تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی زاگرس، گلبرگ وشهرک قدس فاقد آب آشامیدنی هستند که متولیان آنها بارها به آبفا مراجعه کرده‌اند که در صدد هستیم بزودی پس از توسعه شبکه آبرسانی مشکل آب آشامیدنی این شهرکها رفع شود.

 

منبع: فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل