نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آغاز فاز عملیاتی متروی غرب تهران از هفته آینده

به گزارش خبرشهر، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران ظهر امروز در مراسم جشن ریحانه به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در سالن همایش خلیج فارس شهر وحیدیه اظهار داشت: نشاط اجتماعی نباید به صرف دهه کرامت اختصاص یابد و بایستی در طول ایام سال ادامه دار باشد و مردم از آن بهره مند باشند.

وی افزود: مسؤولان باید خدمات را در تمامی آحاد جامعه به عنوان وظیفه و تکلیف خود تجلی کنند و بُعد مهربانی شعار این دهه را اگر چاشنی کار خود کنیم، رضایت‌مندی بیش از پیش ارباب رجوع را دارد و روحیه تند و ناصواب با ارباب‌رجوع سبب کاهش نشاط اجتماعی و ذهنیت بد خواهد شد.
استاندار تهران بیان داشت: در سایه وحدت و همدلی در شهرستان شهریار پروژه‌های نیمه تمام در حال تکمیل است و پروژه‌های جدیدی آغاز به کار می‌کند و امروز یک گره ترافیکی در منطقه وحیدیه و فردوسیه با افتتاح تقاطع غیرهمسطح بازگشایی شد و مدرسه ۱۵ کلاسه و سایر پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری رسید.
محسنی‌بندپی گفت: برنامه راهبردی برای شهرستان‌های غرب تهران با توجه به تراکم جمعیت، برنامه‌های راهبردی و زیرساختی است و مطالعات قطار حمل و نقل شهری به پایان رسیده و هفته آینده شرایط آغاز فاز عملیاتی و اجرایی در دستور کار استانداری قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: در خصوص بیمارستان‌های منطقه نیز در پی رفع موانع برای تکمیل و بهره‌برداری سریع‌تر آن‌ها هستیم تا مردم منطقه از آن بهره گیرند.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل