نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رونمایی از کتاب «دنیاهای عجیب» بمناسبت روز دختر

به گزارش خبرشهر، درفرهنگسرای استاد شهریار به همت انجمن ادبیات داستانی  و با حضور محمودی نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مروج امام جمعه اندیشه،  نیک خواه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، ستایش راد رئیس اداره میراث فرهنگی وگردشگری، نظری مدیر مسئول انتشارات نظری، شاعران و اعضای انجمن های ادبی مکتب شهریار و دوستداران شعر و ادب پارسی مراسم روز ملی دختران و آئین رونمایی از کتاب «دنیاهای عجیب» برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این مراسم به دبیری استاد درویش  با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید وپخش سرود جمهوری اسلامی  آغاز و گروه سرود انجمن ادبیات داستانی به اجرای سرود دختر برای حاضرین پرداختند.

استاد نخجوانی در سخنانی به کتاب دنیاهای عجیب  اشاره و اثر این نویسنده نوجوان که زائده تخیلات وی می باشد و در ارتباط با مقام و منزلت مادر است مواردی را بیان داشت.

اهداء لوح سپاس به دختران گروه سرود انجمن ادبیات داستانی توسط نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی و قدردانی محمودی از مسئولین فرهنگی در برگزاری اینگونه مراسمها باهدف شناسایی و پرورش نسل جوان، آئین رونمایی از اثر ستایش علیرضا لو با حضور مسئولین از دیگر برنامه های این آئین بود.

قرائت اشعاری از مولانا توسط کودک چهارساله، شعرخوانی استاد نخجوانی و اجرای موسیقی اصیل ایرانی توسط گروه آوای دل بخش پایانی این مراسم بود.

شایان ذکر می باشد از سوی انتشارات نظری به بانوان حاضر در مراسم که نامشان فاطمه یا معصومه می باشد بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت کتب نفیس اهداء گردید.

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

خروج از نسخه موبایل