نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری آزمون سراسری 98 در 211 حوزه در این استان

به گزارش خبرشهر، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به حساسیت های لازم در برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ ، اظهار داشت: تمهیدات لازم در ۲۱۱ حوزه برگزاری این آزمون در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صورت گرفته است و جلسات توجیهی ، هماهنگی برای کلیه سطوح عوامل انسانی برگزار کننده آزمون تشکیل گردیده است .

وی با تاکید بر اینکه بخشی از برگزاری این آزمون در استان بر عهده دانشگاهها می باشد ، تصریح کرد: در مجموع ۴۹ و هزار و ۲۴۰ شرکت کننده در سطح استان در این آزمون شرکت خواهند کرد که ۳۰ هزار و ۶۱۰ نفر از داوطلبین را خانم ها و ۱۸ هزار و ۶۳۰ نفر از داوطلبین را آقایان تشکیل می دهند.

صیدلو با اشاره به اینکه ۱۱ منطقه از ۲۱ منطقه آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مسئولیت برگزاری آزمون سراسری در این استان را بر عهده دارند ، یادآور شد : بیشترین تعداد شرکت کننده از شهریار و چیزی بالغ بر ۱۰ هزار و ۱۴۶ داوطلب می باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر زمان برگزاری آزمون در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه نود وهشت همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: باجه های رفع نقص در زمان مقرر تشکیل و آماده رفع نواقص احتمالی داوطلبین عزیز می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کننده گان و داوطلبان عزیز ، توفیق روز افزون آنها را در تمامی مراحل زندگی از خداوند منان مسئلت نمود.

 

منبع: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

 

خروج از نسخه موبایل