نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار ملارد بر ضرورت جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز قبل از هرگونه اقدام تاکید کرد

به گزارش خبرشهر، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز این شهرستان بر ضررورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز قبل از هرگونه اقدام تاکید داشته و گفت:  دستگاه های خدمات رسان برای هرگونه توسعه شبکه خارج از شهرها ومحدوده روستاها باید از این ستاد مجوز بگیرند.

توکلی کجانی افزود: اگر سخت گیریهای امروزی در دهه گذشته هم  صورت می گرفت، امروز شاهد از بین رفتن اراضی کشاورزی در سطح کشور نبودیم. تسهیل در تشکیل و به روز رسانی رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده ۹۹ و۱۰۰ نیز از مواردی بود که فرماندار شهرستان ملارد از  بخشداران، شهرداران و دهیاران این شهرستان خواستارشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از شهرداری صفادشت خواست نسبت به تعیین حریم شهرک صنعتی صفادشت که براساس قوانین می باشد اقدام نماید.

 در ادامه این جلسه ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسه قبل، شهرداران و بخشداران ملارد و صفادشت و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرکدام اقدامات خود را در خصوص مقابله با تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سه ماهه اول  سالجاری را بیان نمودند.
به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغها در سه ماه گذشته  ۲۹۳ مورد دیوار کشی و تفکیک غیر مجاز باغات و اراضی کشاورزی در سطح شهرستان ملارد تخریب و ۳۶ هکتار از این اراضی آزاد سازی شده است.

 

منبع: فرمانداری ملارد

خروج از نسخه موبایل