نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس؛ تراکم جمعیت در قدس نسبت به تهران چهار برابر است

به گزارش خبرشهر، لیلا واثقی در اینباره اظهار داشت: نیاز به مهندسی و بازنگری نسبت به جمعیت بالای شهرستان قدس احساس می شود تا در این زمینه، بتوانیم برنامه ریزی و اجرای طرح داشته باشیم.
وی در ادامه همین مطلب افزود: نرخ بیکاری در این شهرستان به نسبت جمعیت جوان و جویای کار، عدد ۹/۴را نشان می دهد که نسبت به نرخ رشد بیکاری در سطح کشور و استان تهران، رقمی پایین تر است.
سرپرست فرمانداری قدس ادامه داد: وجود تنوع قومیتی و سلایق مختلف سیاسی و همراهی مردم برای داشتن شهری آباد یک فرصت برای ما مسوولین تلقی می شود و همچنین ارتقای شاخص اقتصادی که مدنظر استاندار تهران است و تجربه کاری و تحصیلات من مرتبط با اقتصاد است و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای تحول  در شهرستان قدس  را عملیاتی خواهم کرد.
این مسوول از اشتغال ۵۱ درصدی جمعیت موجود در بخش صنایع تولیدی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسبل های موجود این منطقه در زمینه صنعت و تولید؛ باید اذعان کرد که می توان از فرصت های موجود در زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال پایدار، گام های استوارتری برداشت.
واثقی در پایان با بیان این نکته که این شهرستان در زمینه ای مختلف جای کار بسیار دارد؛ تصریح کرد: مجموعه شهرستان قدس با همدلی و تعامل  باید با استفاده از تهدید ها و ایجاد فرصت های سازنده در زمینه توسعه و رشد همه جانبه تلاش کنند.
 

منبع: فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل