نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر، سومین جلسه ی شورای آموزش و پرورش  شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور پارسا مدیر آموزش و پرورش  شهریار، درخشان نسب شهردار شهر شهریار، کریمی شهردار شهر صباشهر، سلمانی شهردار شهر شاهدشهر، بهمن زاده رئیس شورای اسلامی شهر شاهدشهر، امامی رئیس شورای شهر باغستان و کلیه اعضا در سالن شورای آموزش و پرورش برگزار شد.

 در ابتدای جلسه فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهریار ضمن تقدیر از حضور به موقع اعضا و میهمانان و تشکر از پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت آموزش و پرورش شهریار اظهار داشت : این جلسه یکی از جلسات بسیار مهم شهرستان است که مصوبات آن لازم الاجراست که  درخواست داریم مدعووین  جلسات شورای آموزش و پرورش را جزء ضرورت کار خود بدانند.

طاهری ادامه داد: از ریاست آموزش و پرورش به جهت برنامه ریزی صحیح در اجرای پروژه مهر و برگزاری کنکور سراسری و احیای فضاهای آموزشی ، تقدیر میشود و همچنین همراهی تمامی شهرداران و شوراهای شهر و روستا در احیای فضاهای آموزشی  در شهرستان شهریار، قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار افزود: در راستای پیگیری مطالبات حق التدریس معلمان، مکاتباتی از سمت شورای آموزش و پرورش شهریار با استانداری تهران و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: به منظور احقاق حقوق شهروندی شهروندان عزیز شهرستان شهریار در راستای دریافت هزینه از دانش آموزان هنگام ثبت نام، نظارت های ویژه از سوی آموزش و پرورش صورت پذیرد و افزایش شهریه مدارس خاص و هیات امنایی به صورت معقول به دور از افزایش فشار اقتصادی به مردم اعمال گردد.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان بیان داشت: مسئولین شهرداری شهر باغستان به منظور افزایش فضای آموزشی مدارس حافظ و بوعلی هر چه سریع تر اقدام لازم را به عمل آورند.

 

 

منبع:  آموزش و پرورش شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل