نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تحریم دفتر مقام معظم رهبری سبب آبروریزی دشمنان شده است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: شیعیان جعفری ۶ علامت دارد که نخستین آن مراقبت از شکم و لقمه‌ای است که خورانده می‌شود، دوم مراقبت از شهوت است و دیگری اهل تلاش بودن است‌ که باید در همه عرصه‌ها جهادگونه حرکت کرد.

وی ادامه داد: اخلاص داشتن، پاداش از خداوند متعال طلب کردن و ترس از خداوند نیز از دیگر موادی است که امام صادق(ع) به عنوان نشانه‌های فرد مومن بیان می‌کند.

امام جمعه شهریار در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بیان کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست شهدایی که از جان خود گذشتند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

سالمی با اشاره به مشکلات دستگاه قضا در غرب استان تهران افزود: مهم‌ترین موضوع کمبود نیرو در جلسات رسیدگی به پرونده‌ها است که امیدواریم مجلس و دولت در این زمینه قدم‌هایی بردارند تا کمبود نیروی دستگاه قضایی کاهش پیدا کند البته در نیروی انتظامی نیز با موضوع کمبود نیرو روبه رو هستیم که این امر نیز نگاه ویژه مسئولان در رده‌های بالا را می‌طلبد.

وی عنوان کرد: دشمن میلیاردها دلار هزینه کرد که بین ملت و دولت و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازد اما هر چه این کار را ادامه داد مردم بر اصول و محور اسلام هم نزدیک‌تر شدند تا جایی که امروز دشمن دیگر دستش خالی شده است.

امام جمعه شهرستان شهریار سپس با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام ولایت بوده و خواهند بود گفت: مقام معظم رهبری تنها یک حسینیه و یک منزل ساده دارند که تحریم ایشان به نوعی سبب آبروریزی خود دشمنان شده است آبروی خود را در دنیا بردند، زورگویی شیوه ملت و نظام ما نیست و این موضوع نشدنی است چرا که ما هیچ‌گاه زیر بار ذلت نخواهیم رفت و دشمنان را به خاک ذلت خواهیم کشاند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل