نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دادستان قدس: دستگاه قضا به دنبال ایجاد امنیت روانی شهروندان قدس است

به گزارش خبرشهر، مجید کاویانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس با اشاره به حرکت جهادگونه دستگاه قضایی اظهار داشت: تلاش های قضات شهرستان قدس تلاش هایی انقلابی است یعنی با حالت عادی و خارج از استانداردها حتی در ایران هم مطابقت ندارد. با توجه به آمار وارده بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ فقره پرونده در ماه که اگر تقسیم کنیم و منها کنیم بین روزهای تعطیل و تعطیل رسمی در ماه شاهد هستیم که همکاران دستگاه قضا شهرستان قدس جهادگونه تلاش میکنند و امیدواریم که خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم قدم های محکمی در راه عدالت برداریم.
وی افزود: اتفاقات خوبی در دستگاه ها طی این دوره ها رخ داده است خصوصا در سال ۹۸ با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در بحث مقابله و جنگ نرم موضوعات مختلفی مانند فضای مجازی را در دستور کار خود قرار دهیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس خاطر نشان کرد: حضور در بین مردم، استماع اظهارات مردم و دریافت پیام های مردمی و اینگونه اقدام ها موجباتی برای ورود مراجع قضایی در همه عرصه ها حتی موضوعاتی که مرتبط با امور عامه هستند و تکالیفی که برای دادگستری پیش بینی شده است.
کاویانی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم دست به دست هم قدمی در راه اهداف عالی نظام برداریم و اینکه آن چیزی که مدنظر مردم است بحث احساس امنیت روانی را فراهم کنیم.
منبع:فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل