نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کارگاه آموزشی ، آموزش حقوق شهروندی در نظام اداری

به گزارش خبرشهر، به مناسبت هفته قوه قضائیه و به همت کارشناسی حقوقی آموزش وپرورش شهریار کارگاه آموزشی ، آموزش حقوق شهروندی در نظام اداری با تدریس قاضی نیکو منظری از شعبه ۱۰۵ کیفری دادگستری شهریار  و با حضور پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ، اعضای شورای معاونین و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهریار و مدیران مدارس در سالن شورا برگزار شد .

مجید پارسا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه فعالان در دستگاه قضایی در کشور وحاضرین درجلسه، لزوم آشنایی با قوانین را از ضروریات دانست وعدم آشنایی از مفاد قانون در زندگی روزمره ومحیط کار را سرچشمه بسیاری از مشکلات مبتلا به جامعه دانست وگفت : لزوم توجه و فراگیری حقوق شهروندی وآشنایی با قوانین وهمچنین قرارگرفتن در هفته گرامیداشت دستگاه قضا سبب شد تا برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه فرهنگیان شهرستان شهریار دردستور کار مجموعه مدیریت آموزش وپرورش قراربگیرد .

مدیر آموزش و پرورش شهریار تصریح کرد : در گام اول این کارگاه برای پرسنل اداری و درمرحله بعد برای مدیران ،معاونین پرورشی وآموزشی  مدارس صورت می پذیرد .

وی درادامه بسیاری از مشکلات موجود درمدارس را قابل پیشگیری دانست و اظهار داشت : آموزش کلید توسعه فردی و اجتماعی است ، با آگاهی از  قانون میشود از بروز بسیاری اتفاقات و جرائم احتمالی جلوگیری کرد .

در ادامه جلسه نیکومنظری قاضی شعبه ۱۰۵ کیفری دادگستری شهریار که به عنوان مدرس و سخنران ویژه در این کارگاه حضور داشت با بیان برخی مفاد قانون و عنوان بعضی مشکلات فراگیر مدارس و تبیین حقوق شهروندی به سخنرانی پرداخت  .

درپایان این جلسه به مناسبت هفته قوه قضائیه از نیکومنظری به نمایندگی از قضات واعضای خدوم دستگاه قضایی شهرستان شهریار تقدیر وتجلیل شد .

منبع: آموزش و پرورش شهریار

خروج از نسخه موبایل