نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسابقات بوکس زیرزمینی زنان در شهرقدس/ اداره ورزش:‌ برخورد خواهد شد

به گزارش خبرشهر، هفته گذشته خبری مبنی بر برگزاری مسابقات زیرزمینی رزمی و آزاد بانوان در یکی از باشگاه‌های شهر قدس در بعضی رسانه‌ها منتشر شد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

سید محسن حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهر قدس اظهار داشت: یکی از اقدامات اولیه انجام‌شده از بدو آغاز دوران خدمت در شهرستان قدس، ساماندهی باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز بهره‌برداری بود و حوزه مسؤولیت ما این است که اخطار لازم به باشگاه مربوطه ارسال و سپس پرونده جهت انجام مراحل قانونی و برخورد قضایی به پلیس امنیت منتقل خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع برگزاری مسابقه رزمی زیرزمینی بانوان گفت: اخطار پلمب به باشگاه خاطی نیز قبل از برگزاری مسابقه مربوطه ارسال‌شده بود و مسؤول باشگاه مربوطه نیز با توجه با سابقه قبلی در برگزاری مسابقات زیرزمینی، تعهد محضری به عدم برگزاری مسابقات و صرفاً انجام کار تمرینی داد که بعد از برگزاری مسابقات اخیر گزارش آن جهت انجام مراحل قانونی به نهادهای نظارتی ارسال شد و قطعاً برخورد لازم با مسئول خاطی برگزارکننده و باشگاه مربوطه انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس بیان کرد: بالغ‌بر ۵۰ باشگاه ورزشی فاقد مجوز در شهر قدس در حال فعالیت هستند و گزارشات مربوطه نیز برای برخورد قانونی و مدیریت باشگاه‌ها ارسال شد و که تا به امروز ۲۵ باشگاه پلمب و اخطار برای اخذ مجوز صادرشده است.

حسینی گفت: باشگاه‌های بدون مجوز باید به سمت اخذ مجوز حرکت کنند و اخذ مجوز به این معناست که مسئول باشگاه با قواعد و ضوابط قانونی و اداری باشگاه‌داری آشنا شود و طی جلسات برگزارشده با باشگاه‌داران به این نکته اشاره شد که باشگاه‌ها حق تجویز دارو و مکمل‌ برای ورزشکاران را ندارند.

وی با اشاره به عوارض داروهای غیرمجاز ادامه داد: برخی داروها و مکمل‌های ورزشی عوارض نامناسبی بر وضعیت سلامتی افراد دارد و مربیان و باشگاه‌داران نباید نسبت به تجویز و فروش این داروها در باشگاه خود اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس خاطرنشان کرد: باشگاه‌های بدون مجوز تنها ۲ راه اخذ مجوز و یا پلمب را پیش روی خود دارند و متأسفانه باشگاه‌های ورزشی برخلاف سایر صنوف ابتدا به تأسیس و تجهیز اقدام می‌کنند و سپس در صورت وجود مشکل یا صدور اخطار نسبت به اخذ مجوز بهره‌برداری اقدام می‌کنند و پلیس امنیت نیز باید با این موارد برخورد کند.

 

منبع:  فارس

 

مطالب مرتبط:

پروژه احداث مجموعه شهربازی شهر قدس منتظر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی

بهسازی زیست محیطی رودخانه کرج در شهرقدس

خروج از نسخه موبایل