نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پرداخت مرحله سوم کمک‌های بلاعوض به کشاورزان سیل‌زده گلستانی؛ ۴۰۰۰ پرونده در نوبت قرار دارد

به گزارش خبرشهر، علی نذیری ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی پرداخت غرامت کشاورزان سیل‌زده اظهارداشت: ۱۰۳ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‎دیده از سیل استان در مرحله سوم پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان کمک در قالب یک‎هزار و ۸۵۷ پرونده از ۶ شهرستان که بیشترین خسارت سیل را متحمل شده‎اند، از سوی بانک‌های عامل پرداخت شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان داشت: از مجموع پرونده‎های پرداخت شده ۶۰۴ پرونده مربوط به کشاورزان خسارت‎دیده شهرستان آق‎قلا، ۲۹ پرونده از شهرستان آزادشهر، ۱۵۳ پرونده از شهرستان کردکوی، ۱۷۲ پرونده از شهرستان گنبدکاووس، ۹۹ پرونده از شهرستان ترکمن و ۸۰۰ پرونده از شهرستان گمیشان است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل کارگروه استانی پرداخت خسارت به کشاورزان سیل‎دیده استان گلستان، ۱۳ هزار و ۹۷۰ پرونده مورد ارزیابی این کارگروه قرار گرفت که ۹ هزار ۹۲۳ پرونده در دست تکمیل و چهار هزار و ۴۷ پرونده تکمیل و به بانک عامل برای پرداخت معرفی شده‎اند.

نذیری گفت: تاکنون سه هزار و ۶۰۵ پرونده کشاورزان خسارت‎دیده سیل مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال کمک بلاعوض از کارگروه استانی پرداخت غرامت دریافت کردند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

استفاده از پتانسیل شهرستانی در اجرای برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس

سیلاب دماوند خسارات جانی به همراه نداشت/ از رانش زمین تا انسداد چند محور

خروج از نسخه موبایل