نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگیری سارقین کیف قاپ با ۲۸ فقره سرقت در شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارشات متعددی مبنی بر وقوع چندین فقره کیف قاپی در معابر اصلی  این شهرستان، از این رو  مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با گشت های نامحسوس و بررسی فیلم دوربین های مدار بسته موفق شدند چهره و شیوه سارقین را شناسایی و پس از تعقیب، مراقبت و اقدامات پلیسی، با اخذ دستور قضائی و رعایت حقوق شهروندی وارد  مخفیگاه سارقین می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان داشت: متهمین که از سارقان حرفه ای شهرستان بودند با مشاهده عوامل انتظامی اقدام به فرار نموده و علی‌رغم اینکه خود را از طبقه سوم به پائین پرت کرده و قصد داشتن متواری شوند لذا در اقدام ضرب العجلی و با هوشیاری کامل مامورین هر دو متهم دستگیر و به مقر انتظامی فرستاده داده شدند.

فلاحی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمین تعداد ۳۲ عدد کیف زنانه و تعدادی موبایل و مدارک شناسایی مربوط به مالباختگان کشف و تاکنون ۲۸ نفر از شکات که تماما خانم می‌باشند با حضور در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان نسبت به شناسایی سارقان اقدام و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خطاب به شهروندان تصریح کرد: پلیس در طول شبانه روز در حال خدمت رسانی  به شهروندان بوده و از شهروندان انتظار می‌رود هر گونه مورد مشکوک را سریعا به پلیس گزارش داده تا متهمان مجال ارتکاب اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی تیراندازی در شهرستان ملارد

دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان شهریار

خروج از نسخه موبایل