نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شناسایی 51 نقطه حادثه ساز غرب استان تهران

به گزارش خبرشهر، سرهنگ قیطاسی فرمانده پلیس راه غرب استان تهران دقایقی پیش در نشست خبری با رسانه‌ها، اظهار کرد: طرح تابستانی پلیس از ۲۱ خردادماه آغاز و تا ابتدای مهرماه به پایان می‌رسد و تمامی محورهای حوزه استحفاظی تحت کنترل قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمامی تیم‌ها با تمام توان و تجهیزات با رانندگان متخلف در ایام تابستان برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: کنترل سرعت و کاهش تصادفات جاده‌ای موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو پلیس نیز در این باره تلاش می‌کند.

فرمانده پلیس راه غرب تهران بیان کرد: آمار تلفات جانی تصادفات در دو ماهه سال جاری به نسبت به همین زمان در سال گذشته از ۲۳ به ۳۲ نفر افزایش یافته است که در این رابطه ۹ نفر افزایش داشته است.

سرهنگ قیطاسی ادامه داد: ۵۱ نقطه حادثه خیز  شناسایی شده است که در راستای حل مشکلات این محورها با مسؤولان مربوطه به گفت وگو نشسته ایم.

وی از میزان تردد خودروها در آزاد راه تهران ساوه خبر داد و گفت: ۸۳ هزار خودرو به طور روزانه از آزادراه تهران_ساوه عبور کرده و بیشترین تصادفات به این بخش مربوط به واژگونی است.

فرمانده پلیس راه غرب تهران اظهار کرد: ۷۴ درصد علل حوادث به خودروهای سواری، ۱۳درصد موتور سیکلت و سایر حوزه‌ها ۱۱ درصد می باشد.

وی تاکید کرد: بیشتر زمان تصادفات خودروها نیز از ۱۶ تا ۲۰ عصر می‌باشد.

سرهنگ قیطاسی ابراز کرد: در طرح‌های پلیس راهور در دو ماهه اخیر ۷۳۲ دستگاه موتور سواری، ۸۲۵ خودرو و بیش از ۸۰۰ کامیون توقیف شده است.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

آماده باش کامل دستگاه‌های خدمات رسان در ملارد/نقاط حادثه خیز در ملارد شناسایی شد

برخورد پلیس با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در نوروز

 

خروج از نسخه موبایل