نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

لزوم ادبیات انقلابی در دیپلماسی خارجی/ مسؤولان مقاومت و پیشرفت اقتصادی را عملیاتی کنند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی شهرستان قدس با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی اظهار داشت: امروز کشور نیاز به روحیه و مدیریت جهادی دارد و باید به دوران سنگرسازان بی سنگر برگردیم و کسانی که به فکر ساخت کشور در زمان جنگ و بعد از جنگ بودند و امروز نیز رویش‌های جدید انقلاب در قالب گروه‌های جهادی حضور دارند و امیدواریم روحیه مسوولان جهادی شده و به نیروهای جهادی میدان دهند.

وی افزود: سبد مصرفی روزانه زندگی و چرخه زندگی و عرصه‌های مختلفی مانند اقتصاد، فرهنگ و آموزش نیز وابسته به کشاورزی است و امروز به حفظ، توسعه و احیا کشاورزی نیاز داریم و به فرهنگ‌سازی کشاورزی در جامعه نیاز است.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به دیدار نخست‌وزیر ژاپن با رهبری انقلاب بیان کرد: امروز کشور نیاز به ادبیاتی قاطع، صریح و انقلابی در دیپلماسی خارجی دارد و حضرت آقا در دیدار به نخست‌وزیر ژاپن فرمودند که من رئیس جمهور آمریکا را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم و صداقت در میان مقامات آمریکایی بسیار کمیاب است. مذاکرات صادقانه از جانب شخصی مثل ترامپ صادر نمی‌شود و دولت آمریکا امروز به التماس برای مذاکره با ما افتاده است.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: مهم این است که مسؤولین کشور مانیفست مقاومت و پیشرفت اقتصادی را عملیاتی کنند و دنبال مذاکره و فریب های سیاسی و ترفندهای دشمن نباشند و با آمریکا مذاکره کردیم که نتیجه آن برجام نافرجام شد و با دشمن تا زمانی که در مسیر دشمنی است مذاکره نخواهیم کرد و به پیشرفت ادامه خواهیم داد.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

پیشنهاد بدون شرط و شروط آمریکایی‌ها برای مذاکره عملیات روانی و سیاسی است

خروش مردم، تیری بر تابوت معامله قرن/ راه رهبری انقلاب همان راه امام راحل است

خروج از نسخه موبایل