نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فردا آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/بیش از ۵۰ درصد داوطلبان کارت آزمون را دریافت کردند

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مهلت دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد گفت: برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ و اولین مرحله آزمون ورودی بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۱ کد رشته امتحانی برای تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزادتعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت‌نام کردند.

وی افزود: برهمین اساس کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای آزمون از دیروز ۲۰خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که طی برنامه زمانی اعلام شده داوطلبان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ خرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه‌های راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی به تشریح آماری از دریافت کنندگان کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته پرداخت و گفت: از تعداد ۶۱۴ هزار و ۸۸۳ داوطلب ثبت‌نام کننده تا ساعت ۸ صبح امروز سه ‌شنبه ۲۱ خرداد ماه تعداد ۳۵۸ هزار و ۲۹۷ داوطلب کارت آزمون خود را دریافت کردند که بر همین اساس می‌توان گفت ۵۸٫۲۷ درصد ثبت‌نام کنندگان کارت ورود به آزمون و برگه راهنما را اخذ کردند.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام نکرده‌اند توجه کنند که حداکثر تا فردا برای این کار فرصت دارند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ و اولین مرحله از بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی روز پنج‌شنبه ۲۳ و روز جمعه ۲۴ خرداد در ۶ گروه آموزشی در ۷۷ شهرستان مختلف کشور و ۱۶۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد از فردا/ صدور ۶۵۵ هزار کارت کنکور ارشد

برگزاری آزمون ارشد ۲۳ و ۲۴ خرداد؛ تاریخ کنکور کارشناسی تغییر نکرد

خروج از نسخه موبایل