نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار برگزار شد

به گزارش خبرشهر، آئین معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار در دفتر رئیس اداره باقرائت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز شد .

بنا بر این گزارش، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ضمن تبریک عیدسعید فطر و آرزوی قبولی طاعات به درگاه احدیت جهت همکاران، شهرستان شهریار را با توجه به موقعیت جمعیتی و جغرافیایی حساس و ویژه در حوزه فرهنگ برشمرد و اذعان داشت: در حال حاضر اداره ارشاد اسلامی شهریار از جایگاه درخشان ومناسبی دربین ادارات شهرستانها برخوردار می باشد و با توجه به  حضور پرسنل مجرب این اداره اطمینان دارم با مدیریت آقای نیک خواه  این فعالیت ها دوچندان خواهد شد و اهالی فرهنگ  وهنر دوست شهریار  از عملکرد حاصله بهره خواهند برد.

عبدالرضا علی پناه نیز درسخنانی باتشکر از حضور مسئولین اداره کل در شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب نیک خواه بعنوان رئیس این اداره وآرزوی موفقیت برای وی ، از همکاران نیز  بابت زحمات وتلاششان در ارتقاء فرهنگ وهنر قدردانی نمود .

نادر نیک خواه نیز باتشکر از حسن اعتماد دکتر جاودانی و مسئولین اداره کل در واگذاری این مسئولیت خطیر ، از علی پناه به واسطه تلاشهای بی وقفه درحوزه فرهنگ وهنر شهرستان شهریار تشکر نمود .

در بخش پایانی این نشست حکم سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار  از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نادر نیکخواه  اعطا گردید.

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

مطالب مرتبط:

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار تغییر کرد

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار درسال ۹۸

خروج از نسخه موبایل