نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیشنهاد بدون شرط و شروط آمریکایی‌ها برای مذاکره عملیات روانی و سیاسی است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان قدس که با حضور پر شور مردم نمازگزار در محل مصلی این شهرستان برگزار شد ضمن دعوت خود و عموم مردم به رعایت تقوا الهی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی اظهار داشت: آیت‌الله سعیدی که زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی به شهادت رسید به واقع شهید راه مقاومت و ایستادگی است.

وی سپس با اشاره به لزوم مقامت در برابر زورگویی‌های دشمنان بیان کرد: امروز باید امت واحده اسلامی گسترش پیدا کرده و تبیین شود، اما متأسفانه برخی امت‌های اسلامی منطقه راه را اشتباه رفته‌اند که باید از سرنوشت برخی حکام منطقه مانند صدام حسین عبرت بگیرند که هر کس با آمریکا همراه شد نابود و هر کس با جبهه انقلاب و اسلام همراه شد ماندگار شد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به سالروز تخریب قبور قبرستان بقیع توسط وهابیون افزود: نظام سیاسی آل سعود و تفکر تکفیری حاکم بر عربستان به واقع تفکر استعمار و استکباری برای مقابله با اسلام رحمانی و ناب محمدی(ص) است که قطعاً با نابودی و زوال همراه خواهد بود.

جوکار تصریح کرد: امروز آل سعود دست در دست آمریکا گذاشته تا بخواهد معامله قرن را ایجاد کند و در روز قدس که روز وحدت است ساز جدایی زده و کشورهای عربی را دور خود جمع می‌‎کند که آن‌ها با این اقدام خود به واقع فلسطین را فروختند در حالی که ایران لحظه‌ای از مقاومت فاصله نگرفت، آن‌ها بر این باورند که می‌توانند معامله قرن را به نتیجه برساند اما نه امروز بلکه هیچ‌گاه توان ایستادگی در برابر جبهه مقاومت را نخواهند داشت.

وی همچنین افزود: عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است از این‌رو اجلاسی برگزار کرد تا شاید از ذلّت خارج شود و این اجلاس به نوعی التماس آل سعود از دیگر کشورها بود، اما تا زمانی که آل سعود به آمریکا سواری بدهد هیچ‌گاه به جایی نخواهند رسید.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به پیشنهاد بدون شرط و شروط آمریکایی‌ها برای مذاکره با آمریکا گفت: ما با آن‌‎ها مذاکره‌ای نداریم و این نیم وجبی‌های که برای مذاکره با ایران در منطقه شرط و شروط می‌گذارند تمام این شروط را با خود به گور خواهند برد، البته مسئولان سیاسی هم باید حواسشان باشد که این رفتار آمریکا یک نوع عملیات روانی و سیاسی است که به هدف خود برسد.

جوکار در پایان با اشاره به  روز صنایع دستی خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید لازم است که از این موضوع که دارای بُعد فرهنگی و اقتصادی است بیشتر حمایت شود و این خود به نوعی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است تا با ایجاد تعاونی‌هایی در این زمینه نیز حلقه وصلی بین تولید صنایع دستی و بازار ایجاد شود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

بعضی‌ها حاضر نیستند از کشتی به‌گل‌نشسته برجام پیاده شوند

خروش مردم، تیری بر تابوت معامله قرن/ راه رهبری انقلاب همان راه امام راحل است

خروج از نسخه موبایل