نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انتقاد نماینده مردم حوزه مشق در مجلس از سنگ‌اندازی در زمینه رونق تولید؛ دستگاه‌ها و مسئولان همراهی لازم را ندارند

به گزارش خبرشهر، حمد محمودی شاه‌نشین در جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات اظهار داشت: باید برنامه‌های توسعه کشور اعم از برنامه‌های توسعه اول تا پنجم اجرایی شود هر چند که اکنون کمتر از ۳۰ درصد آن محقق شده است.

وی بیان کرد: اجرایی شدن مصوبات مهم‌ترین نگرانی دولت، مجلس و مردم است و باید توجه داشت برخی مطالعات جز استرس و افزایش فشارهای روحی حاصلی ندارد و در این راستا فشارهای ناشی از شعار کاهش حجم دولت تنها تنش ایجاد می‌کند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ادامه داد: متأسفانه در زمینه رونق تولید همراهی لازم از سوی دستگاه‌ها و مسئولان وجود ندارد که باید در این زمینه برای ایجاد تغییرات اساسی اقدامات لازم پیش برود.

شاه‌نشین همچنین تأکید کرد: شورای اداری برای طرح و رفع مشکلات است و مصوبات آن قابلیت اجرایی دارند لذا انتظار می‌رود مصوباتی که در آن مطرح شود بخشی از مشکلات مردم استان را برطرف کند.

وی همچنین گفت: در سال گذشته ۹ جلسه شورای اداری برگزار شده است از استاندار خواهش می‌کنم که مصوبات جلسات احصا و میزان اجرایی شدن آن سنجیده شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در پایان خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز جدی است و دو روز گذشته در شاهدشهر بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان ملک غیرمجاز تخریب شده است که باید در این زمینه نیز اقدامات اجرایی و کاربردی پیش‌بینی شود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

عدم موافقت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان بی عدالتی است

تلاش برای افزایش زیرساخت‌‎های آموزشی شهریار، قدس و ملارد

خروج از نسخه موبایل