نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سفره احسان شورا و شهرداری فردوسیه با حضور جمعی از شهروندان

به گزارش خبرشهر، این مراسم با اجرای امامی از مداحین اهل بیت (ع) آغاز شد و در ادامه طاهری فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برنامه (مجموعه شورای شهر و شهرداری فردوسیه)، اشاره ای به برکات ماه مبارک رمضان کرد و گفت: ماه رمضان ماه برکت است. وقتی وارد ماه رمضان می شویم و باید از مغفرت پروردگار غافل نشویم و به لطف پروردگار امیدوار باشیم.
طاهری افزود: مهمترین موضوع نسل بشر و بشریت این است که بجز خودمان برای دیگران خیر بخواهیم و در تلاش باشیم که از موقعیت خود برای رفع مشکلات همنوعان خود استفاده کنیم. این شالوده خلق بشریت است و موضوع محوری خلقت بشر.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه گفت: شخصیتی مانند بنیانگذار جمهوری اسلامی که عمر خویش را در کمک و یاری به جامعه بشری سپری کرد، هرگز فراموش شدنی نیست و نام این بزرگان در تاریخ خواهد ماند.
وی افزود: خداوند توفیق عطا فرماید تا مانند این بزرگان مثمر ثمر باشیم.
فرماندار شهرستان شهریار در ادامه خاطرنشان کرد: در این روزهای پایانی این ماه پر فضیلت از پروردگار بخواهیم که همه ما را رهروی این عزیزان کند.
طاهری افزود: در سیل اخیر مجموعه شهرداری فردوسبه با حضور به موقع در مناطق سیل زده حضوری قدرتمند داستند و آنگونه که باید به وظیفه خود عمل کردند و این همان موثر بودن است.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری فردوسیه در سال گذشته علیرغم مشکلات اقتصادی توانست پروژه های قابل ملاحظه ای را به اجرا در آورد که مورد رضایتمندی شهروندان قرار گرفت.

 

منبع: شهرداری فردوسیه

 

مطالب مرتبط:

عملیات سمپاشی درختان در شهر فردوسیه آغاز شد

شعبه بیمه تامین اجتماعی در سطح شهر فردوسیه راه اندازی می شود

خروج از نسخه موبایل