نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خروش مردم، تیری بر تابوت معامله قرن/ راه رهبری انقلاب همان راه امام راحل است

به گزارش خبرشهر،  حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی نماز جمعه شهرستان قدس اظهار داشت: روز قدس، روز تجلی تقوای سیاسی اجتماعی ملت و تجدید حیات اسلام و امت اسلام است و در این روز مسلمین با شناخت توطئه‌های دشمن در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و این راهپیمایی باشکوه از روی آرمان و عقیده مردم و در ادامه خط روشن امام راحل(ره) که در روز قدس ایجاد کرد، بود.

وی افزود: راهپیمایی امروز نشان از عمق بصیرت، ولایتمداری و دشمن شناسی مردم بود و ملت ایران موقعیت شناس و زمان شناس است و امسال که احساس شد دشمنی دشمن نسبت به گذشته بیشتر شده است، مردم پرشور تر حاضر شدند و پیام مردم این است که سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند که قدرت آنها افول کرده است.

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد: گواه ما در این موضوع این است که در برابر بمباران موشکی مقاومت فلسطین شکست خود را پذیرفتند و حضور امروز مردم ایران و تمام ملت‌های جهان تیر خلاصی بر تابوت بی رمق معامله قرن بود و معامله قرن تبدیل به شکست قرن شد.

جوکار گفت: پیام روشن راهپیمایی امروز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و ملتی که ۴۰ سال در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و اکنون نیز به تبعیت از امام خود می‌گوید که حاضر به مذاکره و سازش نیستیم و در چند هفته اخیر ثابت شد که با مقاومت دشمن پررو به عقب نشست و قطعا ما پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما اهالی شهرقدس به همراه رهبری عزیز انقلاب در قدس نماز جماعت را برپا خواهیم کرد و دشمنان محکوم به نابودی هستند.

امام جمعه شهرستان قدس خاطرنشان کرد: اگر چه امام از میان ما رفت ولی یاد، فکر و منظومه فکری امام امروز در بین ما وجود دارد و راه امام راه پیروی از ولایت است و ۳۰ سال است که جانشین او راه امام را ادامه می‌دهد و نسبت به مردم جوکارکشور و مظلومین عالم همانند امام راحل(ره) دغدغه مند است.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

بعضی‌ها حاضر نیستند از کشتی به‌گل‌نشسته برجام پیاده شوند

خروج از نسخه موبایل