نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۴ سوله بحران تا پایان سال ۹۸ در شهریار به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرشهر،  احسان درخشان نسب در همایش تخصصی و آموزشی مدیریت بحران با اشاره به اثرگذاری شرایط اقتصادی بر مدیریت بحران اظهار داشت: با توجه موقعیت جغرافیایی شهریار و خطرپذیری آن ۲ سوله مدیریت بحران، نخست در منطقه وائین و دیگری در مجموعه پایانه شهریار با روش روز دنیا مجهز شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۲ سوله دیگر نیز تا پایان سال جاری تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد که میزان قابل توجهی از نیازهای اولیه در زمان بروز بحران را پوشش می‌دهد.

شهردار شهریار بیان کرد: زلزله اخیر و سیلی که در ابتدا سال رُخ داد نه تنها سبب حضور فعال بسیاری از مسئولان شد بلکه سبب حضور حداکثری واحدهای آموزشی و نحوه مدیریت بحران دستگاه‌های دولتی و امدادرسان شد.

درخشان نسب افزود: شهریار به عنوان پایلوت کشوری مجری طرح است که در حال حاضر در نقطه پایانی تدوین در این منطقه قرار دارد و از این بابت ارزشمند و حائز اهمیت است که باید به لحاظ به کارگیری ظرفیت‌ها نظیر منابع انسانی در مناسبی قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همواره باید مدنظر قرار دهیم نحوه شناساندن و انتقال صحیح آن به افراد جامعه توسط آموزش دیده‌ها است، همچنین به جهت بهره‌گیری از تخصص و یافته‌های علمی اجرای صحیح این طرح نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.

شهردار شهریار در پایان گفت: با افتتاح ۲ ساله بحران دیگر در شهریار آمادگی این شهرستان د مواقع بحرانی حوادث غیرمترقبه افزایش پیدا می‌کند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

طرح «مدیریت بحران» به صورت پایلوت در شهریار اجرا می‌شود

همایش مدیدیت بحران NERT در شهر شهریار برگزار شد

خروج از نسخه موبایل