نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دومین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر،  توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در دومین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد از تهیه شناسنامه برای تمامی شعب اخذ رای ثابت و سیار سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی هدف از این اقدام را بررسی و کنترل امکانات و تجهیزات موجود در مکان های درنظر گرفته شده برای استقرار شعب اخذ رای ، سوابق برگزاری انتخابات در آن محل ، اقلام مورد نیاز و نقاط ضعف و قوت دوره های قبلی عنوان کرد و گفت درصدد هستیم تا با آمادگی کامل به استقبال انتخابات اسفندماه سال جاری برویم .
وی افزود برای کمیته های زیر مجموعه نیز برنامه مدون و جدول زمان بندی جهت پیگیری امورات تهیه و تنظیم گردیده است .
فرماندار شهرستان ملارد بار دیگر بر رعایت اصل بی طرفی و عدم جانبداری از شخص یا گروهی تاکید کرده و تصریح کرد از هیچ کاری برای جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فروگذار نخواهیم کرد .
توکلی کجانی اضافه کرد در این باره با  تمامی افراد دارای حوزه نفوذ ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، هیات های مذهبی ، جوانان ، بانوان ، فرهنگیان ، ورزشکاران و نمایندگان احزاب سیاسی نشست های تخصصی داشته و برای استفاده از توانمندی آنان برای بالابردن میزان مشارکت عمومی در پای صندوق های رای کمک خواهیم گرفت .
لزوم آشنائی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با قوانین و دستورالعمل ها ، داشتن تقویم آموزشی برای این مهم و تعیین سرفصل ها و جزئیات هزینه ای از دیگر نکاتی بود که فرماندار شهرستان ملارد به  ضرورت اجرای آنها اشاره نمود.
گفتنی است در ادامه این جلسه هر کدام از حاضرین درباره برگزاری انتخابات به صورت بهتر و مطلوب تر، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان نمودند .
بخش دیگری از وقت این جلسه به بررسی نامه های رسیده از سوی ستاد انتخابات استان تهران ، وضعیت صندوق ها ، میزان مشارکت و نیروی انسانی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در دوره های گذشته اختصاص داشت .

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

فرماندار ملارد خواستار رعایت سلامت و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شد

خروج از نسخه موبایل