نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مسئولان اورژانس استان تهران مشکل اورژانس شهر قدس را اورژانسی حل کنند

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی در جلسه رسمی ۱۶۵ شورای اسلامی شهرقدس گفت: شهرقدس یکی از متراکم ترین شهرهای کشور از نظر جمعیتی است و به همین دلیل نیاز به ارائه خدمات ویژه اورژانس دارد.

وی افزود: با گذشت ده سال از شهرستان شدن قدس، و همراهی شورا و شهرداری در خصوص احداث پایگاه های اورژانس هنوز خدمات متناسب با نیاز شهر و شهروندان نشده است.

چناقچی ادامه داد: متاسفانه هنوز سامانه اورژانس ما استانی است و همین امر سبب تاخیر در حضور اورژانس در مواقع ضروری می شود و در نهایت با در خطر انداختن جان مردم  موجب نارضایتی شهروندان شده است.

حسین چناقچی ادامه  داد: در شماره گیری ۱۱۵  بر قرای ارتباط به سختی انجام می گیردوپاسخ گویی از شهریار ویا کرج بر قرار  می شود وتا پیدا کردن مسیر زمان طلایی  کمک به حادثه دیدگان از دست می رود  وتاکنون شاهد از دادن تعدادی از شهروندان شهر قدس بوده ایم.

رییس کمیسیون صنایع، اصناف و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهر قدس گفت: مسئولان و شهروندان قدس خواهان مستقل شدن سامانه اورژانس قدس هستیم، انتظار داریم همانطور که ما در تهیه ایستگاه و تجهیز آن کوشا بودیم اورژانس نیز این مشکل را مرتفع نماید.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

معارفه اولین فرماندار زن استان تهران در شهرستان قدس

آغاز عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی چند منظوره در شهر قدس

خروج از نسخه موبایل