نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیانیه مدیریت شهری قدس در حمایت از راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرشهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس طی بیانیه ایی اعلام کردند، روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و حضور و حمایت گسترده مردم از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کردند.

متن  بیانیه بدین شرح است:

مسلمانان باید روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد ندای آزادسازی قدس شریف را سردهند.

در این خصوص بیانات گهر بار امام خمینی (ره) راهگشاست که فرمودند: هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند: « قدس متعلق به مسلمین است» و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین و مبارزه مسلمانان جهان بخصوص در سرزمین های اشغالی برای آزادی فلسطین عزیز اعلام می داریم.

اینجانبان، با تاکید بر این نکته که رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، بنابر وظیفه شرعی و انسانی خود در روز جمعه مطابق با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می نماییم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

فراخوان جهاد اسلامی برای روز جهانی قدس/ بازپس‌گیری قدس تنها با مقاومت میسر است

اعلام مسیرها و سخنرانان راهپیمایی روز قدس در استان تهران + جزئیات

خروج از نسخه موبایل