نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ادامه پیگیری‌ها برای تسریع در روند تکمیل بیمارستان شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، ، در ادامه پیگیری‌ها برای تسریع در روند تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان ملارد، ظهر امروز جلسه‌ای به ریاست توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با حضور معاونین توسعه و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، سرپرست اجرایی بیمارستان ، معاون فنی عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و صفادشت ، سرپرست شهرداری ملارد و روسای ادارات خدمات رسان این شهرستان برگزار و آخرین پیگیری‌ها و اقدامات در این باره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش بنا به گفته سرپرست اجرایی بیمارستان عملیات عمرانی ساخت بیمارستان بدون تأخیر و بر اساس جدول زمانبندی به پیش رفته و در حال اجرا می باشد.
در این جلسه همچنین وضعیت واگذاری انشعابات ، مکاتبات صورت گرفته و پیگیری‌های لازم از مراجع استانی مطرح و راه‌های تسریع و تکمیل این فرایندها مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت.
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این نشست ساخت بیمارستان را یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم این شهرستان عنوان کرد و از تداوم این جلسات برای پیگیری مستمر روند احداث بیمارستان تا حصول نتیجه و بهره برداری از آن خبر داد. وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که تکمیل بیمارستان بدون وقفه ادامه داشته و در موعد مقرر با تمام امکانات و خدمات به بهره برداری برسد . فرماندار ملارد افزود تا تکمیل ساختمان بیمارستان سایر ملزومات مانند انشعابات آب ، برق ، گاز و تلفن ، راههای دسترسی و تامین تجهیزات و پرسنل را نیز به موازات هم دنبال می کنیم . توکلی کجانی خاطر نشان کرد تصمیم داریم پروژه هایی که به صورت کامل به مردم خدمت رسانی نکرده و انشعابات آن ها وصل نشده باشند را افتتاح نخواهیم کرد. گفتنی است در ادامه این جلسه  موضوع تامین و خریداری برخی نیازهای تجهیزاتی و عمرانی مرکز درمانی شهید فهمیده شهر ملارد هم مطرح و برای حل آنها چاره اندیشیدی و تصمیم گیری شد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

ملارد فاقد درمانگاه و بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی است

سرانه تخت بیمارستانی در شهریار، قدس و ملارد افزایش چشمگیری خواهد داشت

خروج از نسخه موبایل