نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دغدغه اصلی برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان نشاط معنوی و اجتماعی است

به گزارش خبرشهر، بهروز کاویانی شهردار شهر اندیشه گفت:با توجه به استقبال بی نظیر شهروندان اندیشه در راستای برگزاری مراسمات و برنامه های فرهنگی و مذهبی در ماه مبارک رمضان که از سوی شهرداری برگزار گردید برای رسیدن به هدف نشاط معنوی و ارتقاء روحیه اجتماعی اقدامات بسیار مثبت و موثری توسط همکارانم در سطح شهر انجام گرفته شده است که در قالب برنامه های گوناگون در حال برگزاری و اجرا است.

وی افزود: تحقق اهداف والای فرهنگی در جهت ایجاد انگیزه های اجتماعی و افزایش روحیه برای  اهداف والای فرهنگ شهر نشینی و افزایش مشارکت عمومی و استقبال مردم از اهدافی است که برنامه های ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

بهروز کاویانی بیان کرد:یکی از این برنامه ها جشنواره مسابقات قرآنی ماه مبارک رمضان بود که شاهد اختتامیه این جشنواره با حضور شهروندان عزیز شهر اندیشه بودیم و استقبال مردم باعث شد تا وظیفه ما در این قبال برای برنامه های آتی بسیار سنگین تر گردد.

شهردار اندیشه ادامه داد: از راهبردها و شعارهای اصلی شهرداری اندیشه در اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی اجتماعی ،هنری و قرآنی شعار «شهر خدا شهر مهربانی » است که در راستای تکریم مناسبت های ویژه این ماه از قبیل ولادت ام حسن(ع) و شهادت حضرت علی (ع) و شب های احیا و روز قدس و عید فطر و بخش دیگر در غالب اجرای ویژه برنامه ها برای شهروندان انجام می گردد.

شهردار اندیشه در پایان افزود:امیدواریم با اجرا و برگزاری این برنامه ها که مورد استقبال مردم واقع شده است فضای معنوی و نشاط اجتماعی را در سطح شهر اندیشه برای شهروندان عزیز ،مومن و انقلابی شهر اندیشه فراهم کنیم تا همگی از برکات و نعمات این ماه بزرگ بهره مند گردیم.

 

 

منبع: شهرداری اندیشه

 

مطالب مرتبط:

مراسم پر فیض شب قدر در اندیشه برگزار شد

نگاه متفاوت شهرداری اندیشه به استاندارد سازی و ایمن سازی معابر سطح شهر

 

خروج از نسخه موبایل