نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معصومه ابتکار؛ اقدام استاندار تهران برای انتخاب فرماندار زن برای شهرستان قدس ستودنی است

به گزارش خبرشهر، معصومه ابتکار انتصاب یک زن به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قدس را اقدامی ارزنده از سوی استاندار تهران اعلام کرد وگفت: بسیاری از برنامه‌های اعلام شده در حمایت از بانوان و یا رفع تبعیض جنسیتی توسط سازمان‌های مردم نهاد اجرایی می‌شود از این رو، دولت تلاش دارد تا با حمایت از این حوزه، زمینه توان افزایی سمن‌ها را فراهم آورد تا بخشی از وظایف این حوزه برون سپاری شود.
وی با اشاره به تاکید رییس جمهوریمبنی بر اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به زنان گفت: امروز حضور زنان در پست‌های مدیریتی از پایه تا ارشد از رشد بسیار خوبی برخوردار است و این مهم به این علتاست که ۴۰ درصد از کارکنان دولت را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون رئیس جمهور افزود: البته باید دقت داشت که پست‌های مدیریتی به زنان توانمند و شایسته و در رقابتی سالم با مردان در اختیار این افراد قرار گیرد.
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در مواجهه با ایران اسلامی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کند و کشور را در گیر جنگ روانی و مقابله نظامی نماید که قطعاً با وفاق و همدلی مردم و مسئولان این توطئه نیز خنثی می‌شود.
منبع: فرمانداری قدس

 

مطالب مرتبط:

“لیلا واثقی” با ابلاغ استاندار تهران ،سرپرست فرمانداری قدس شد

خروج از نسخه موبایل