نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

منطق مقاومت و ایستادگی سبب آزادسازی خرمشهرها می‌شود

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به لزوم بهره‌گیری معنوی از شب‌های قدر اظهار داشت: در این شب‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و دعا کنید مساجد شهرستان و همچنین بقاع متبرکه آماده حضور مردم است تا به عبادت و راز و نیاز در این لحظات معنوی بپردازید.

وی عمل به واجبات و ترک محرمات را از اصول مبارزه با دشمن عنوان کرد و گفت: ایستادگی مداوم در مقابل دشمن راه مقابله با دشمن است در همه حال باید هوشیار باشیم نباید تحت هیچ شرایطی به دشمن اعتماد کرد و با دشمنی که کینه و عناد دارد نباید وارد مذاکره شد.

امام جمعه شهریار بیان کرد: دو گزینه مقاومت و سازش پیش‌روی ما است البته مقاومت هم کم‌ هزینه و هم موثر و ارزشمند است اما سازش اثرات مخربی دارد برخی گفتند که برجام سایه جنگ را از کشور برداشت اما مقاومت، ایستادگی و رشادت جوانان سایه جنگ را از کشور دور کرد.

سالمی با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که برجام مرده را زنده کنند ادامه داد: برخی هنوز فکر می‌کنند که  اروپا، آمریکا را رها می‌کند باید این خیال‌های خام را از سرتان خارج کنید ما با امکانات صفر و دست خالی خرمشهر را از دست دشمنان خارج کردیم وقتی منطق مقاومت باشد و در مسیر رهنمود رهبری حرکت کنیم می‌توانیم خرمشهرها را آزاد کنیم.

وی تأکید کرد:  به برخی از مسئولان می‌گوییم به سمت خداوند برگردید و از کدخدا رو برگردانید چرا که مسیر خداوند مسیر ایثارگران و ملت  ایران است و با صدای بلند و رسا به دشمنان و بدخواهان اعلام می‌کنیم که نه امروز بلکه هیچ‌گاه زیر بار ظلم نمی‌رویم.

امام جمعه شهریار در پاسخ به سخنان اخیر رئیس‌جمهور خاطر گفت: نگویید اختیاراتمان کم است بیشترین اختیارات در قانون اساسی برای رئیس‌جمهور است امروز برخی به دنبال افزایش واردات به جای توجه به ظرفیت‌های داخلی هستند که باید جلوی این افراد را گرفت.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

مسوولین کشور در خواب هستند/ دست آقازاده‌ها باید از خصوصی‌سازی‌ها کوتاه شود

خیرین برای افزایش کیفیت مدارس در شهریار کمک کنند

خروج از نسخه موبایل