نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تکذیب خبر افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها

به گزارش خبرشهر، در پی انتشار اخباری مبنی بر افزایش برداشت از خودپرداز‌ها تا سقف پنج میلیون ریال، به اطلاع می‌رساند هیچ بخشنامه‌ای در این مورد و مربوط به این زمان صادر نشده و مجوز قبلی این بانک صرفا برای ایام پایانی سال گذشته و بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۷ الی ۱۷ فروردین ۹۸ بوده است.
همچنین مجددا یادآور می‌شود اخبار مربوط به بانک مرکزی تنها از طریق روابط عمومی و سایت بانک مرکزی به نشانی cbi.ir منعکس می‌شود.

 

هر چند در روز جاری خبری مبنی بر افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در تمامی بانک‌ها از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان منتشر شد، اما پیگیری‌ها نشان می دهد هیچ افزایش سقفی برای برداشت از خودپرداز‌ها اعمال نشده است.
بانک مرکزی طبق سنوات گذشته در روز‌های پایانی سال ۹۷ بخشنامه‌ای مبنی بر افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در راستای تسهیلات ویژه در ایام نوروز به شبکه بانکی ابلاغ کرد که تاریخ شروع آن ۲۵ اسفند ماه ۹۷ و خاتمه آن نیز ۱۷ فروردین ۹۸ بوده است و بر همین اساس از این تاریخ به بعد سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز به حالت عادی بازگشت و بانک مرکزی بخشنامه جدیدی در این خصوص نداشته است.
روابط عمومی بانک ملی هم اعلام کرد در زمینه برداشت از عابربانک‌ها بخشنامه جدیدی ابلاغ نشده و سقف برداشت همان ۲۰۰ هزار تومان است.

 

منبع: روابط عمومی بانک مرکزی

 

مطالب مرتبط:

بانک‌ها دسته‌بندی شدند/ مأموریت بانک مرکزی به بانک‌ها برای رونق تولید

طرح اصلاح قانون بانک مرکزی در نوبت صحن علنی مجلس قرار گرفت

خروج از نسخه موبایل