نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رقابت بیش از ۵ هزار نفر در آزمون سراسری در این شهرستان

به گزارش خبرشهر، هماهنگی برگزاری کنکور سراسری بعنوان یکی از مهمترین دستور کار این جلسه بود که وظایف هریک از دستگاه های مرتبط مشخص و ابلاغ گردید.

بنابر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، آزمون سراسری سال ۹۸ در ۱۳ و ۱۴ تیر ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد گردید که طی آن بیش از ۵ هزار  داوطلب در ۱۷ حوزه رشته های زبانهای خارجه، ریاضی، تجربی، هنرو انسانی رقابت خواهند کرد.
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه در سخنانی با اشاره به اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها و همچنین برگزاری کنکور به بهترین نحو ممکن گفت: همه دست اندرکاران و دستگاههای عضو باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری ، سیستم سرمایشی ،نظم و انضباط ، امنیت ،صندلی های مناسب ،ترافیک و استقرار اورژانس را  مدنظر قرار داده تا به بهترین شکل برگزار گردد.

فرماندار ملارد در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفته معلم اظهارداشت: علی رغم برخی بداخلاقی ها که در هفته معلم در فضای مجازی در کشور صورت گرفت، نباید با یک اشتباه، جایگاه رفیع معلمان را زیر سوال برد، بلکه رعایت شان وشناخت جایگاه معلم در جامعه به عنوان الگوی اخلاق ضروری است.

وی افزایش مهارت های زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان را مهم بر شمرد و گفت: درکنار برنامه های اوقات فراغت که در سطح شهرستان برنامه ریزی شده، باید شور و نشاط اجتماعی افزایش و  کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

تلاش برای افزایش زیرساخت‌‎های آموزشی شهریار، قدس و ملارد

آغاز بکار نمایشگاه ضیافت در شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل