نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تنها راه نجات کشور از وضعیت اقتصادی،کاهش بیکاری و ایجاد رونق تولید و اشتغال است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: از صفات این بانوی بزرگوار اینکه نخستین زن شیعی بود که به اسلام گروید و در نماز جمعه شرکت کرد آن قدر در پاکی و طهارت سرآمد بود که پیش از ازدواج با پیامبر اسلام(ص) مردم آن زمان به ایشان لقب طاهره دادند و از مقبولیت بالای اجتماعی برخوردار بود.

وی سپس با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: سیاست واقعی این است که هم حق خدا و هم حق زندگان و مردگان را ادا کنید و هر آنچه در قبال خداوند و مردم وظیفه داریم به درستی انجام دهیم.

امام جمعه شهریار سپس با اشاره به رفتارهای دوگانه برخی مسئولان در مقابله با رئیس‌جمهور آمریکا افزود: برخی در ارتباط با رفتارهای آمریکا دچار ترس شده‌اند و پیشنهاد مذاکره با آمریکا را دادند و هنوز سنگ برجام را به سینه می‌زنند، در حالی که طرف‌های آمریکایی سخن از محدودیت‌های موشکی ما می‌زنند غافل از اینکه مردم و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند‌.

سالمی تصریح کرد: ملت ایران هیچ هراسی از تهدیدات توخالی آمریکا ندارند و به واقع شناخت درستی از دشمن دارند.

وی ادامه داد: مقاومت تصمیم قطعی و آخر ما در مقابل دشمنان است و امروز تنها راه نجات کشور از این وضعیت اقتصادی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، کاهش بیکاری و ایجاد رونق تولید و اشتغال است.

امام جمعه شهریار با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و کاهش قدرت خرید آن‌ها گفت: امروز افزایش قیمت‌ها افسار گسیخته شده است، خانه و ارزاق هر لحظه یک قیمت است و معلوم نیست که چه شده و به چه سمتی می‌رویم که نظارت‌ها ضعیف شده است.

سالمی همچنین با اشاره به وضعیت آموزشی در مدارس نیز بیان کرد: امروز در مدارس نظارت‌ها بسیار کاهش پیدا کرده است و با یک موسیقی مبتذل، رفتار و حرکات موزون در مدارس رخ می‌دهد و کار به جایی رسیده که دانشجویان در دانشگاه تهران اعتراض می‌کنند، این تریبون انقلاب است، تریبون حرف مردم است، مردم ایستاده‌اند اما معلوم نیست مسئولان کجا هستند؟

سالمی ادامه داد: امروز کشف حجاب علنی، روزه‌خواری و غیره در سطح شهر دیده می‌شود امروز اداره اماکن شهرستان‌ها، اتاق اصناف و مسئولان رها هستند و هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی سپس با اشاره به گلایه رئیس‌جمهور افزود: آقای رئیس‌جمهور شما که ۵ سال پیش می‌گفتید که مشکلات مردم قابل حل است، گفتید ۱۰۰ روزه مشکلات را برطرف می‌کنید امروز چند سال گذشته است؟ آقای رئیس‌جمهور شما که از اول انقلاب در مسئولیت‌های مختلف در این کشور بوده‌اید این حرف‌ها را بر چه اساسی زده‌اید؟ جناب رئیس‌جمهور طاقت انتقاد را داشته باشید و برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره اساسی بیندیشید.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل