نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

چهار راه های شهرستان قدس هوشمند سازی می شوند

به گزارش خبرشهر، مسعود مختاری در جلسه رسمی ۱۵۹ شورای اسلامی شهرقدس که با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری از حیث خدمات رسانی اشتراکات بسیاری به یکدیگر دارند و خوشبختانه در قدس این دو نهاد همکاری و تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند.
وی افزود: بیشترین همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در حوزه های ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر می باشد که اگه همراهی نیروی انتظامی نباشد کنترل این موارد بسیار سخت خواهد شد.
مختاری اظهار داشت: همچنین با توجه به نیاز یک کلانتری دیگر در محدوده شهر منطقه سرخ حصار یک زمین به نیروی انتظامی اختصاص داده شده که شورا و شهرداری برای ساخت آن همکاری می کنند ولی انتظار می رود که از اعتبارات مهندسی ناجا نیز در این مورد استفاده شود.
وی در خصوص ساختمان ستاد فرماندهی، گفت: شورای دوره پنجم نیز در ابتدای کار برای رفع مشکل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، قطعه زمینی در اختیار نیروی انتظامی قرار داد که اکنون در مرحله نقشه های اجرایی است و امید است بزودی این مشکل مرتفع خواهد شد.
شهردار قدس با تاکید بر رفع مشکل ترافیک شهر، گفت: نیروی انتظامی با افزایش گشت های موتوری و افسران خبره در چهارراه ها نقش موثری در کاهش ترافیک داشته و شهرداری نیز قصد دارد با هوشمند سازی چهار راه ها و مجهز کردن آنها به دوربین ثبت تخلف  با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان سعی در کاهش ترافیک شهری دارد.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

گذر ۳۰ متری برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی قدس احداث می شود

تلاش برای افزایش زیرساخت‌‎های آموزشی شهریار، قدس و ملارد

خروج از نسخه موبایل