نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پست دیگر کالا‌های حجیم را جابه جا نمی‌کند

به گزارش خبرشهر، بهزاد اقبال خواه افزود: با توجه به اینکه جابجایی کالا‌های حجیم، موجب آسیب دیدگی به سایر بسته‌ها و همچنین فرسودگی و استهلاک سرمایه‌های شبکه می‌شود؛ حذف جابجایی کالا‌های بالای ۴۰ کیلوگرم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت شناسایی نیاز‌های مشتریان، گفت: امسال پست با اجرا کردن طرح تحول و اتخاذ رویکرد پلتفرمی (سکوی ارایه خدمات سایر بخش ها)، افزایش شمار سرویس‌ها و خدمات جدید را با جدیت پیگیری ‌می‌کند.

سرپرست معاونت فنی و بازرگانی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم تا خدمات جدیدی را معرفی کنیم، افزود: در راه اندازی این خدمات، مشارکت با سایر بخش‌ها از جمله کسب و کار‌های نوپا در اولویت قرار دارد.

اقبال خواه گفت: در حوزه GNAF و ارایه کدپستی ده رقمی، ۳۲ خدمت جدید پیش بینی شده است که پس از به ثمر رسیدن نخستین تجربه همکاری پست با شرکت استارت آپی الوپیک، رونمایی و وارد مراحل اجرایی می‌شود.

وی تقویت ارایه خدمات باجه‌ای به کمک توسعه خدمات نیابتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در چارچوب طرح تحول، خدمات نیابتی با همکاری سازمان، شرکت و دستگاه متقاضی با استفاده از بستر‌های موجود ارایه می‌شود.

این عضو هیئت مدیره گفت: به عنوان مثال همکاری با دانشگاه برای ارایه خدمت ارسال مدارک تحصیلی توسط پست، در بستر نرم افزار‌های موجود خود دانشگاه ها، گزینه‌ای جدید برای دریافت این خدمت ایجاد می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پست

 

خروج از نسخه موبایل