نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تفاهم دوسویه شهرداری و شرکت عمران برای توسعه شهر اندیشه

به گزارش خبرشهر، بهروز کاویانی شهردار اندیشه به همراه صادق جعفری رئیس شورای شهر و سایر اعضای این شورا با سرپرست جدید شرکت عمران اندیشه دیدار و گفتگو نمودند.

این دیدار اولین نشست رسمی و مشترک دو مجموعه “مدیریت شهری” و “شرکت عمران”  شهر اندیشه در سال جاری محسوب می شد. حضور مسلم خانی سرپرست جدید شرکت عمران شهر اندیشه نقطه عطفی شد تا این دو مجموعه برنامه های خود را با هم تطبیق نمایند.

رسیدگی به مشکلات ساکنان مسکن مهر از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد از آنجائیکه تعداد قابل توجهی از شهروندان در آن سکونت دارند پیمانکار مربوطه کلیه مشکلات عمرانی آن را برطرف سازد و شهرداری نیز نسبت به صدور پایانکار مساعدت بیشتری نماید.

تسهیل در مسیر صدور پایانکار برای بازار ایرانی اسلامی از دیگر توافقات این نشست به شمار می رود و مقرر شد مجموعه شهرداری و شورای شهر  نسبت به رفع این مشکل همکاری و مساعدت لازم را در چارچوب قانون بعمل آورد.

تحویل قراردادهای واگذاری زمین مربوط به ارزش افزوده در مرکز شهر از دیگر توافقات این جلسه بود و شرکت عمران موافقت کرد تا تمام اقدامات قانونی در واگذاری این زمین ها و همچنین سایر قطعات تحویلی، اقدامات لازم را انجام دهد.

از آنجائیکه تامین سرانه های شهری یکی از مهمترین خواسته های شهروندان می باشد مقرر گردید شهرداری و شرکت عمران در خصوص طراحی و اجرای سرانه های خدماتی با هماهنگی و همکاری دو طرفه اقدام نمایند.

در پایان این نشست علاوه بر ضرورت همکاری های دو جانبه و تعاملات فیمابین، در خصوص پیاده راه سبز نیز گفتگو شد و مقرر گردید جهت اخذ مجوزهای لازم و شروع عملیات اجرایی از سوی دو طرف تسریع بعمل آید.

 

 

 

منبع: شهرداری اندیشه

 

مطالب مرتبط:

اندیشه شهری گردش محور و مدرن برای استان تهران

شهرداری اندیشه رتبه اول در ارزیابی از ۴۲ شهرداری استان تهران را کسب کرد

خروج از نسخه موبایل