نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

۱۰ حلقه چاه آب در شهرقدس خاموش شد

به گزارش خبرشهر، سید علی اینانلو ، بهره مندی از آثار بارش‌ها در شهرستان قدس را یکی از نقاط مثبت و خوب برشمرد و اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان قدس در زمان بارندگی و طغیان رودخانه‌ها عملکرد بسیار خوبی را داشت چرا که با مدیریت صحیح این تهدید امروز موفق شده است که با ذخیره سازی آب در گودال‌های معادن شن و ماسه نه تنها آب‌های زیر زمینی را تقویت نماید بلکه تأثیر خوبی هم در کیفیت آب شهرستان قدس به همراه داشته است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر آب فراوانی وارد سد کرج شد و با رها سازی بخش زیادی آب به سمت شهرستان که احتمال خسارات به همراه داشت با تدابیر اندیشیده شده، تهدید بارندگی‌ها در شهرستان قدس را به فرصت تبدیل شد.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به سبب خشکسالی و بارندگی‌های کم عمق چاه‌های از ۲۰۰ متر هم فراتر رفته بود و هزینه‌های زیادی برای استخراج به همراه داشت که خوشبختانه امسال به برکت نزولات آسمانی و مدیریت خوب آب این زحمت کمتر شده و از آنجایی که دبی آب چاه‌ها افزایش یافته ۱۰ حلقه از چاه‌های ما نیز خاموش مانده است.
اینانلو گفت: با توجه به اینکه در شهرستان‌های دیگر آب‌های ایام بارندگی بدون برنامه از دست رفت ولی این موضوع در شهرستان قدس متفاوت بود و توانستیم در ۶ گودال بزرگ که ۱۲۰ میلیون متر مکعب آب ذخیره کنیم.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری قدس موفقیت در کاهش جرایم شهرستان قدس که مورد تشویق استاندار و شورای امنیت کشور قرار گرفت نیز خبر داد و بیان داشت: با طرح و برنامه‌های خوبی که در حوزه معضلات اجتماعی و کاهش جرایم در شهرستان قدس داشتیم این موضوع مورد توجه و ارزیابی مسئولان استانی قرار گرفت و تشویق استاندار و شورای امنیت کشور را به همرا ه داشت.

 

منبع: فرمانداری قدس

 

مطالب مرتبط:

پارک خانواده در مجموعه زیتون شهر قدس در حال احداث است

پارک جنگلی ۱۵ هکتاری در حاشیه رودخانه شهر قدس احداث می شود

خروج از نسخه موبایل