نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار ملارد خواستار رعایت سلامت و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شد

به گزارش خبرشهر،  توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در اولین جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ملارد با اشاره به دو شرط اصلی ایجاد شرایط و امکانات برای حضور حداکثری مردم و همچنین رعایت سلامت در تمامی مراحل انتخابات، از قانون بعنوان ملاک اصلی و فصل الخطاب کارها نام برد و گفت : در انتخابات که عرصه برای تعیین آینده و سرنوشت کشور توسط مردم فراهم میگردد باید از حمایت و جانبداری از شخص یا گروهی و همینطور داشتن نگاه بسته و دافعه به افراد خودداری کرده و از الآن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی و تلاش نمائیم.

وی ادامه داد هدف از برگزاری این جلسات این است که با همفکری و تعامل، انتخابات اسفندماه را با کمترین حاشیه، در فضائی به دور از چالش و با رعایت قانون، عدالت و احترام متقابل برگزار کنیم. ضرورت آموزش لازم و کافی به همه دست اندرکاران، ارجح دانستن رضای الهی بر رضای دیگران، استفاده از تجربیات گذشته و دقت در عمل به وظایف و تکالیف قانونی از دیگر مواردی بود که توکلی کجانی آنها را مورد اشاره و تاکید قرار داد.

وی از همکاران خود خواست مقدمات و پیش بینی های لازم را از همین روزها که فرصت کافی داریم اندیشیده، نقاط ضعف و قوت انتخابات های گذشته را شناسائی و برای برگزاری انتخابات در کمال آرامش و سلامت، برنامه ریزی و پیگیری نمایند.

فرماندار شهرستان ملارد استفاده از افراد متعهد و بادیانت و همچنین نیروهای جوان و باانگیزه را در برگزاری انتخابات، مفید و کارگشا دانست و آشنائی با قوانین را برای همه متولیان برگزاری انتخابات ضروری خواند.

گفتنی است در این جلسه گزارش کامل همراه با جزئیات از برگزاری انتخابات های پیشین مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان ملارد توسط یزدان یار سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد بیان گردید و در ادامه هرکدام از حاضرین نیز به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیشرو پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه معاون فنی عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و صفادشت و روسای ادارات فرمانداری حضور داشتند.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

بازدید فرماندار شهرستان ملارد از یک واحد تولیدی این شهرستان

آغاز عملیات ساخت ۴۵ کلاس درس در روستاهای بخش صفادشت شهرستان ملارد + گزارش تصویری

خروج از نسخه موبایل