نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به حضور قومیت‌های مختلف در شهرستان قدس اظهار داشت: شهرستان قدس با دارا بودن  ۳۰ هزار جمعیت دانشجویی و بیش از ۶۰ هزار جمعیت دانش‌آموزی امتیازی بزرگ برای این شهرستان است که می‌توان از آن به عنوان ظرفیتی ارزشمند در جهت رشد و توسعه شهرستان بهره گرفت.

وی با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله در سطوح مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی و خدماتی بیان کرد: با تدوین این برنامه همراه با الگوهای عدالت‌محوری و توسعه‎ای در نقاط مختلف شهرستان می‌توان خدمات شایسته‌ای و در خوری را به شهروندان شهرستان قدس ارائه کرد.

رئیس شورای شهرستان قدس سپس با تأکید بر افزایش سرانه‌های درمانی این شهرستان افزود: تمام مسئولان اجرایی شهر مصمم هستند تا بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی را تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری برسانند و علاوه بر این امید است با اهدای ۱۰۰۰ متر زمین به مجموعه بیمارستان ۱۲ بهمن در ۵ طبقه سرانه‌های درمانی این شهرستان افزایش پیدا می‌کند.

چناقچی همچنین با تأکید بر برطرف شدن گره‌های ترافیکی در سطح شهرستان در آینده نزدیک تصریح کرد: بهره‌برداری از پل ورودی شهرستان کمک بزرگی به روان‌سازی ترافیک و کاهش اتلاف وقت شهروندان داشته است و اکنون نیز با اصلاح زیرگذر تولیدگران و امکان دسترسی شهروندان به بزرگراه فتح امید است ورودی به شهر با سهولت بیشتری صورت ‌پذیرد.

‌وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری شعبه دوم کارگزاری بیمه در شهرستان قدس گفت: با توجه به وجود تنها یک شعبه کارگزاری بیمه در سطح شهرستان در مکاتبه با مدیرکل اداره تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران مقرر شد در راستای رفاه حال کارگران و صرفه‌جویی در زمان آن‌ها به‌زودی شاهد افتتاح شعبه دوم کارگزاری بیمه در این شهرستان باشیم.

گرانی‌های موجود نشانه ضعف مدیریت و نظارت مسئولان کشور است

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: پیامبر(ص) در وصف حضرت خدیجه(س) فرمودند حضرت خدیجه(س) زمانی که همه مرا تکذیب می‌کردند به من ایمان آورد و با مال خود به دین خدا کمک کرد.

وی سپس سالروز لغو امتیاز تنباکو در زمان ناصرالدین شاه افزود: نفوذ کلام مرجعیت و روحانیت در ارتباط با حرام بودن استعمال مصرف آن سبب شد بساط امتیاز توتون و تنباکو ناصرالدین‌ شاه جمع شود.

امام جمعه شهرستان قدس همچنین با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با طلاب بیان کرد: امروز وظیفه حوزه‌های علمیه از گذشته سنگین‌تر شده و امروز وضعیت ارتباط مردم با روحانیت شرایط خوبی دارد و روحانیت در دل مردم جای گرفته است که در این شرایط اگر روحانیت بخواهد زندگی اشرافی‌گری داشته باشد در پیشگاه مردم و روحانیت اصیل جایگاهی ندارد.

جوکار با اشاره به وضعیت معیشتی مردم گفت: گرانی‌ها نشانه ضعف مدیریت و نظارت مسئولان کشور است و  نشان داد که برخی مسئولان توان اداره کشور را ندارند و برای سرپوش گذاشتن بر آن موضوع گرانی بنزین و کوپنی کردن کالاها را مطرح می‌کنند و از مردم می‌خواهند که با آن‌ها همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها بر تشدید نظارت‌ها بر بازار تأکید کردند و اکنون مسئولان اگر می‌توانند باید کاری به نفع مردم انجام دهند.

امام جمعه شهرستان قدس در پایان با اشاره بدعهدی آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: کاش مسئولان به سخنان هوشمندانه مقام معظم رهبری که بارها فرمودند من به نتیجه آن خوش‌بین نیستم،گوش می‌دادند و ۶ سال وقت مردم بر اثر بی‌توجهی به سخن رهبری هدر نمی‌دادند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

استاندار تهران؛ بیمارستان در حال ساخت شهرقدس در ۹۸به بهره‌برداری می رسد

فاز دوم بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرقدس نیازمند جذب اعتبار است

خروج از نسخه موبایل