نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

توقیف مکمل های ورزشی قاچاق در ملارد

به گزارش خبرشهر، سردار “محسن خانچرلی” گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع دارو و مکمل های ورزشی در شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک کارگاه شده و پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و به بررسی آنجا پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل ۵  دستگاه ساخت و تولید آمینو اسید ، پروتئین، دستگاه پلمب کن و بیش از یک تن انواع پودر مکمل و نشاسته و عصاره میوه ها با طعم های مختلف و انواع لیبل ها با مارک خارجی و حدودا ۱۰ هزار عدد کپسول آمینو اسید کشف شد.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه ارزش مکمل های ورزشی کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم با خرید انواع پودرهای نشاسته، اسانس تاریخ مصرف گذشته و خارج از مصرف انسانی و غیر استاندارد و در محیط کاملا غیر بهداشتی با دستگاه های موجود اقدام به ساخت و تولید انواع مکمل های تقلبی بدنسازی می کرده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و افرادی که به نحوی سلامت جوانان و ورزشکاران را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد و در این مأموریت مهم مشارکت شهروندان می تواند در ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر باشد.#

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

مطالب مرتبط:

اطلاعیه پلیس غرب استان تهران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

کشف ۱۲ هزار لیتر روغن‌ موتور تقلبی در غرب استان تهران

خروج از نسخه موبایل